Bewertungen von Mr. Sushi Zevenaar

Neue Beurteilungen

4.0
Geert Van campen
17 November 2024

Kwaliteit gaat hard achteruit alle saus aan de binnenkant van de doos !! Alles door elkaar gegooid echt niet gewend !

Antwort von Mr. Sushi

Hi Geert, wat vervelend om te horen dat uw bestelling wat rommelig bij u aan was gekomen... Onze excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om dit te voorkomen, en weet dat u altijd even mag bellen als u ergens ontevreden over bent. Dan kijken we of we dit direct met u kunnen oplossen.

Richard
8 November 2024

Best veel sushi en dan maar 1 paar stokjes en 1 flesje soja
 maar zoals altijd weer lekker 😋

Antwort von Mr. Sushi

Hi Richard, vervelend dat er niet voldoende stokjes e.d. bij geleverd waren. U mag altijd even in de opmerkingen aangeven met hoeveel u gaat eten, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Geert Van campen
8 November 2024

Voor 55,- bestellen en geen sojasaus erbij krijgen niet gewend van jullie !

Antwort von Mr. Sushi

Hi Geert, onze excuses dat we de sojasaus vergeten zijn bij de bestelling... Wanneer uw bestelling incompleet is, mag u altijd even naar ons bellen. Dan proberen we dit direct netjes met u op te lossen.

Sharon van Witteveen
6 November 2024
Boekhorst
2 November 2024

Gekozen voor 'zo spoedig mogelijk'. Nu snap ik dat dat eventjes kan duren op de vrijdag maar 2 uur en 15 minuten vind ik niet zo spoedig mogelijk. Laat het dan op z'n minst even weten dat het langer duurt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd op deze avond. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Anke Jansen
1 November 2024

Bijna 2 uur moeten wachten na bestellen. Maar kwaliteit was super

Antwort von Mr. Sushi

Hi Anke! Onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd op deze avond. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Buurman
28 Oktober 2024

De eerste keer dat we het hier haalden. Vriendelijk personeel, netjes en schoon en alles vers bereid en super lekker! Wij zullen zeker vaker komen.

Anne
27 Oktober 2024

Zeer lekker sushi

Zhi
20 Oktober 2024

Lekker

Wilma Kleyn
20 Oktober 2024

De Crispy box leek wel of dat 3x gefrituurd was, zo vet en hard. Daags erna kwam je niet eens meer met een mes doorheen. De freeroll die je kreeg bij een bestelling van 30 stond met bestellen erbij en na plaatsing van de bestelling was die weg ?? De loempiaatjes waren met heel weinig smaak .Bij de opmerkingen stond of de vegan apart kon en die was dus samen met de gewone in een doosje. Al met al zal ik nooit meer bij Mr.Sushi bestellen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Wilma, vervelend dat er zoveel mis ging bij uw bestelling. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Neem bij ontevredenheid altijd even telefonisch contact met ons op, dan kijken we hoe we dit netjes kunnen oplossen. Wat betreft de FREEROLL actie: u kunt slechts Ă©Ă©n code per bestelling verzilveren, en u heeft tevens een andere code gebruikt waardoor de free roll code is komen te vervallen.

Pino
20 Oktober 2024

Wederom super goede en lekkere sushi en dit keer keurig op de afgesproken tijd bezorgd đŸ˜€đŸ‘đŸ» Top!!!

Storm
14 Oktober 2024

Prima op tijd bezorgt en de fried sushi was nog gloeiend heet alsook apart verpakt. Ik dacht dat ik met de 'Crispy box' voor 20 euro 1 euro per klein stukje kreeg, maar het waren flinke brokken om weg te werken, en ze waren super lekker! De rest van de bestelde sushi was ook weer helemaal prima.

Laura
11 Oktober 2024

Ik kreeg fried rolls ipv crispy chicken rolls. 3x . Jammer Kwaliteit is top

Antwort von Mr. Sushi

Hi Laura, vervelend om te horen dat uw bestelling niet klopte... Neem altijd graag direct contact met ons op, dan lossen we dit netjes met u op.

Birgit
11 Oktober 2024

Heerlijke sushi.

Sjors
8 Oktober 2024

Wel jammer dat de prijs is verhoogd en de bowls kleiner zijn geworden! Spicy zalm mag wel wat pittiger of graag dat je dit kan aangeven. 😉

Iris
7 Oktober 2024

Super lekkere sushi! Wij genieten elke keer weer opnieuw! Zijn al 4 jaar vaste klant, en bestellen nooit meer ergens anders! Jullie zijn toppers!

Vilma
7 Oktober 2024

Heerlijk van smaak

L.
6 Oktober 2024

Tijdstip bezorgen: Z.S.M dit is bij Mr Sushi pas na ruim 2 uur wachten
 dat het druk is begrijp ik. Maar geef bij bestellen een indicatie, dan kan je er nog voor kiezen om het eventueel niet te doen. Verder was het eten prima.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Michelle
29 September 2024

Super smakelijk! Mijn favoriete sushi plaats!

Sandra
25 September 2024

Heerlijke sushi

Natasja
25 September 2024

We hadden de fried sushi. Was lauw, zompig en er zat heel vee een soort van paneermeel om heen. Ze smaakten allemaal hetzelfde.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Natasja, vervelend dat de crispy rolls niet helemaal uw ding waren... Bij de gerechten op onze site staat duidelijk vermeld, wat onze gerechten inhouden. Hopelijk staat er nog genoeg anders lekkers voor u op ons menu!

Annoniem zonnemaat zevenaar
23 September 2024

Het smaakte flauwtjes en de rijst was ook anders. Bestelling duurde 1 uur en 10 minuten. Wel attend om excusses aan te bieden alleen als ik al lees dat dit een blijvend onderdeel met langer bezorging dan kan ik toch beter de review gaan geloven.

Daams
23 September 2024

We hebben 2 sushi niet gehad, en telefonisch zijn jullie niet te bereiken. En verder ook geen mailadres bekend. Vandaar via deze recensie.

Antwort von Mr. Sushi

Hi, u mag ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl, dan lossen we dit graag met u op.

Jessica
22 September 2024

De Powkebowls waren zeer karig! Kipspiesjes mais en komkommer!!!! Ben ik niet gewend van jullie! Erg jammer met mijn date gegeten schaamde me dood. En dat voor € 31.20

Antwort von Mr. Sushi

Hi! Heel vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de pokébowls dit keer. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Neem in het vervolg graag even direct contact met ons op hierover, zodat we kunnen kijken of we u netjes een oplossing kunnen aanbieden.

Ronald
17 September 2024

Een uur moeten wachten op mijn bestelling. Telefonisch niet bereikbaar. Kwaliteit van producten matig. Ze waren beter in het verleden.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ronald, excuses voor de lange bezorgtijd en jammer dat u ontevreden was over de kwaliteit. We horen graag telefonisch meer over uw klacht zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen.

Trijntje Cillessen
15 September 2024

We zouden onze bestelling om 20:20 op kunnen halen maar uiteindelijk was de bestelling pas om 21:00 klaar. Als wij dit geweten hadden dan hadden wij liever ons geld terug gekregen. Wij hoopte en verwachte lekkere sushi maar de garnaal was ijskoud (je proefde dat het niet vers was) de kip was kei hard, de avocado was veelste rijp (bruin) en de sushi smaakte droog. Dit viel ons tegen. Zonde van het geld, want goedkoop is het niet.

Jan Berkel
14 September 2024

De bezorging an sich was goed, maar dat dit TWEE-EN-EEN-HALF uur moest duren is werkelijk zwaar onder de maat. Van organisatie binnen dit restaurant lijkt geen sprake. Heel erg slecht! Sneu dat de bezorgers dan van de klanten onder uit de zak krijgen. Ga voorlopig wel ergens anders bestellen!

Karel
14 September 2024

2 uur zitten wachten en handrollen waren taai!!

Anoniem
14 September 2024

duurde 3 uur maar was wel redelijk te eten

Nicolien Klijnhout- van Zadelhoff
14 September 2024

Sushi zoals altijd erg lekker en goed. Helaas hebben wij ruim 2uur moeten wachten op onze bestelling. Na 1,5uur gebeld, zou er met 15/20min zijn maar ook nog 35 moeten moeten wachten. Drukte is te begrijpen maar misschien mensen berichten dat het langer duurt.

Hoksbergen
10 September 2024

Spicy tuna besteld gewone tuna geleverd, 20x gebeld gewoon de haak er naast liggen, je kan ook niet mailen. Dus je kunt niks met een verkeerde bestelling waardeloos

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat u ons telefonisch niet te pakken kreeg... U kunt ons zeker wel mailen in zo'n geval, dus we lossen dit graag alsnog per mail met u op!

Emily
10 September 2024

Heerlijke sushi. Goede service; er was een basis rol bezorgd ipv een speciale rol en er werd netjes een nieuwe speciale rol gebracht! (En ik mocht de andere ook houden voor het ongemak) Bezorging duurde ongeveer een uur, maar daar kijk ik niet van op bij sushi. Liever iets langer wachten en verse sushi dan met 10 min eten.

Kvu
9 September 2024

Helaas vond ik de sushi weinig smaak hebben.

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer dat u dit zo ervaren heeft. De volgende keer horen we dit graag telefonisch van u, zodat we kunnen kijken hoe we dit kunnen oplossen voor u!

Bart Salemink
8 September 2024

Rond 18.00 uur besteld, rond 20.00 uur maar eens gebeld. Bestelling was om 19.29 uur meegegaan met bezorger. Rond 20.20 uur was het er
 Duurt echt te lang, achteraf recensies gelezen, dat het eigenlijk bij iedereen te lang duurt. Volgende keer maar gewoon frietje halen.

Vilma
2 September 2024

Heerlijk gegeten, goeie kwaliteit

Joris Rutjes
31 August 2024

Om 18.00 besteld. Om 20.10 bezorgd. Om 19.16 gebeld, zou nog een half uurtje duren. Een tweede keer gebeld om 20.08. Helaas niet de eerste keer. Wees eerlijk aan de voorkant over de wachttijd, dan heb je als klant een keuze. Het eten is heerlijk, maar met deze service heb je me als klant verloren. Jammer. Had het graag anders gezien.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Joris, onze excuses voor de extreem lange bezorgtijd dit keer... Neem nog even per mail contact met ons op, dan compenseren wij u graag voor een volgende bestelling. Ook zullen wij werken aan het correct op de hoogte stellen voor de bezorgtijd.

Stefanie
31 August 2024

Altijd een tevreden klant. Helaas vandaag 2 uur!! op het eten moeten wachten. Begrijp dat het druk kan zijn, maar doe dan ff een belletje naar de klant en laat de klant het evt zelf ophalen. 😉

Antwort von Mr. Sushi

Hi Stefanie, onze excuses voor de extreem lange bezorgtijd dit keer... Neem nog even per mail contact met ons op, dan compenseren wij u graag voor een volgende bestelling.

Van de Blaak
30 August 2024

Bij de pokebowl miste ik de edammeboontjes, bosui die wel bij de ingredienten lijst stond van de pokebowl chicken. Wel zat er genoeg kip op de poke bowl! Gelukkig had ik extra edamme boontjes besteld, dus kon ik ze zo toevoegen. Smaak was goed!

Antwort von Mr. Sushi

Hi, excuses voor de incomplete pokébowl... Zullen hier de volgende keer extra goed op letten!

Vilma
26 August 2024

Heerlijk op temperatuur, goed,gevuld. Genoten

Anouk
25 August 2024

Een waardeloze service met 0,0 klantvriendelijkheid

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Anouk, wat vervelend dat u niet tevreden was over de ervaring met uw bestelling. Graag horen we per mail wat er precies mis gegaan was, zodat we dit hopelijk netjes met u kunnen oplossen.

Karin
24 August 2024

Kwaliteit van Sushi is top. Communicatie kan beter Mijn geschreven opmerking over een actiecode is genegeerd en toen ik daar over wilde bellen was het nummer niet bereikbaar en wordt simpelweg afgebroken

Antwort von Mr. Sushi

Hi Karin, bedankt voor uw beoordeling. Kortingscodes werken bij ons enkel door deze in te voeren in het balkje voor de kortingscodes, en dus niet in de opmerkingen. Vervelend dat u ons telefonisch niet kon bereiken... Onze oprechte excuses voor het ongemak. Neem in het vervolg even telefonisch contact op voor u wilt bestellen, en mocht u ons dan niet kunnen bereiken mag u ook altijd even mailen.

Familie Post
24 August 2024
Richard
24 August 2024
Anja
18 August 2024

Prima in orde

Sylvia
16 August 2024

Sommige waren lauw en andere koud. Deze schotel was niet zo lekker als een andere die ik vaker bestel.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Sylvia, bedankt voor uw beoordeling. Temperatuurverschillen zouden kunnen komen doordat bepaalde ingrediënten, waaronder kip en gefrituurde garnaal of geflambeerde rollen, warm zijn en andere ingrediënten, rauwe vis en groenten, koud. Hopelijk heeft u alsnog kunnen genieten, en anders kunt u natuurlijk altijd weer de box bestellen die u normaal besteld :)

Anoniem
14 August 2024

Erg lekker en snel geleverd

Judith
14 August 2024

De rol die ik gehad heb was niet zo lekker als normaal. Het leek of de ingrediënten niet vers waren. Normaal is dit niet zo.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Judith, jammer dat u dit zo ervaren heeft. U mag ons altijd even bellen als u ontevreden bent over de kwaliteit. Dan zorgen we dat we samen tot een passende oplossing komen.

A. Kihel
14 August 2024

De sushi was niet van de kwaliteit die ik gewend ben van mr sushi. Vooral de sushi met tonijn en de rauwe tonijn waren niet te eten. Voor het eerst, dat ik alle sushi met tonijn heb weg gegooid! Dit was voor ons wel een tegenvaller.

Antwort von Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet was wat u van ons gewend bent. Bel ons hier graag even over zodat we beter begrijpen wat er volgens u mis was, zodat we onszelf kunnen verbeteren.

Agatha Borst
13 August 2024
Judith
11 August 2024

Twee uur moeten wachten. Toen werd de verkeerde bestelling geleverd. Toen nog ruim een uur moeten wachten. Na ruim DRIE UUR konden we eindelijk eten. De vrouw aan de telefoon was ook niet echt meedenkend. Een slap excuus en verder niets. Voor ons geen mr. Sushi meer. Dan betalen we liever iets meer bij de concurrent waar de service beter is.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ada Gieling
11 August 2024

Geen bevestiging mail ontvangen van de bestelling. De bestelling was op tijd klaar

Dolf Erkelens
11 August 2024
Laura
7 August 2024
T.V.
4 August 2024

Heerlijk en snel bereid

Koos Felsbourg
4 August 2024

Het was weer heerlijk

Remkes
1 August 2024

Ik ben vaste klant, maar dit keer erg teleurgesteld! Ik had om 18:33 uur besteld om 20:10 kwam me bestelling. De soja, gember, wasabi en eetstokjes zaten er niet bij. Ik bel wordt er gezegt weet u het zeker mevrouw? Ik ja anders ga ik toch niet bellen, uiteindelijk na hele discissie zal direct iemand het komen brengen heb weer een uur moeten wachten kon pas 21:15 uur gaan eten en de stokjes zaten er weer niet bij. Ook was de freeroll niet goed de garnaal was verbrand dus die kon ik weggooien en dan bestel je voor bijna €65,-

Antwort von Mr. Sushi

Vervelend om te horen dat u dit keer zo'n negatieve ervaring heeft gehad met uw bestelling... Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Mail ons eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling!

.
31 Juli 2024

Het eten smaakt altijd erg goed. Wel jammer dat we er 2 uur op hebben moeten wachten. Misschien een idee de bezorgtijd iets sneller aan te passen en bellen mocht het toch niet haalbaar zijn.

Hans
18 Juli 2024

Stokjes niet gewenst, toch 3 (!) stuks gekregen, doosjes van de saus waren opengesprongen met als gevolg overal saus. Zeer slordig verpakt.

AvdH
14 Juli 2024

Sushi was heerlijk en bezorging goed. Aandachtpunt: slechts 2 flesjes soja saus (gelukkig hadden we zelf nog) en teweinig stokjes.

Monique Lamers
10 Juli 2024

Heerlijke sushi, zeker een aanrader

Fam Jansen
9 Juli 2024

Was weer top geregeld

.
8 Juli 2024

Duurt heel lang voordat de bestelling bezorgd en vrij prijzig voor wat je krijgt.

Leontien
8 Juli 2024

Super vers, smaakvol en heel snel bezorgd! Top!

Geerd Derksen
8 Juli 2024

Vlak van smaak en kleine porties, veel mais en komkommer. Qua smaak overheerst de sojasaus.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Casperd Grootoonk
7 Juli 2024

Ze waren veel te laat

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Susan
7 Juli 2024
Kim
6 Juli 2024

Zeker de moeite waard zeer lekker

Patrick
6 Juli 2024

Sushi was te warm, dat had invloed op de smaak. Niet goed voor de vis ook.

Anita
3 Juli 2024

Heerlijke sushi en lekker vers

Lisa
2 Juli 2024

Bezorging op afgesproken tijdstip maar wéér geen soja saus. Vorige keer ook al niet.

JR
30 Juni 2024

Levering na 1 uur en 40 minuten.

Erwin Peters
30 Juni 2024

Echt heerlijk verse sushi

Amanda
29 Juni 2024

Heerlijke Ek box voor een top aanbieding. Supervers en smakelijk.

Miriam
29 Juni 2024

was weer top đŸ„°

Richard
28 Juni 2024

Waren weer op tijd en was weer heerlijk!

Petra
26 Juni 2024

Helaas niet compleet, we misten 1 portie gefrituurde garnalen....

-
23 Juni 2024

Sushi was erg lekker en goed geprijsd Bij ophalen van de bestelling moesten we nog even wachten terwijl de ophaal tijd als was geweest. Dit kan natuurlijk gebeuren en kregen hier bij ook gratis loempia’s als compensatie. Over het algemeen zeer tevreden

Van den Broek
23 Juni 2024

Wij hadden de EK-box! Heerlijk vers en veel verschillende producten erin, aanrader!

CY
22 Juni 2024

Friedrolls zijn heerlijk. Vers, krokant en vullend.

Kees
15 Juni 2024

Helaas een uur later gekregen dan was aangegeven. Helaas 2x moeten bellen ivm de status.

Ralph
15 Juni 2024

Heel erg raar dat "zo snel mogelijk" eigenlijk "we zien wel wanneer we er zin in hebben" betekent... Ruim 2 uur zitten wachten en meerdere keren moeten bellen voor weer de bestelling kregen.

Antwort von Mr. Sushi

Hi Ralph, excuses voor de langere bezorgtijd, vanwege onvoorziene drukte. U mag altijd even per mail contact met ons opnemen zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.

Haci Aydin
14 Juni 2024

Normaal heel tevreden, maar dit keer smaakte het anders en was de rijst heel plakkerig.

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer dat de bestelling dit keer niet was wat u van ons gewend bent. We gaan hier graag over in gesprek telefonisch.

Gaby
12 Juni 2024

Wij hadden een flesje sojasaus besteld en deze zat er niet bij, erg jammer!

Antwort von Mr. Sushi

Hi Gaby, als u ons hier even een mailtje over stuurt zorgen we ervoor dat de extra soja er de volgende keer gewoon gratis bij zit!

Femke van Arem
12 Juni 2024

Duurde langer als verwacht, maar was voor hun ook een verrassing ivm al die geslaagde . Kreeg netjes loempia's erbij en uiteindelijk heerlijk gegeten en de jongeman was erg vriendelijk

Yemapa
12 Juni 2024

Prima 👌

C
10 Juni 2024

Vandaag heb ik een online-bestelling geplaatst bij Mr.sushi in Zevenaar. Aangezien ik een allergie voor vis heb, en zwanger ben, heb ik erbij gezet dat ik graag de vis en het rauwe vlees niet in aanraking wil laten komen met mijn kip/vega sushi. Omdat ik het graag nog even besproken wou hebben, heb ik telefonisch contact opgenomen. Ik ben ronduit schandalig te woord gestaan door de medewerkster en haar collega. De collega hoorde ik op de achtergrond over mij mopperen en dat is niet leuk om te horen. Ze konden mij niet garanderen dat er een schone snijplank gebruikt werd om zo kruisbesmetting tegen te gaan. Volgens de mevrouw aan de telefoon gebruiken ze 1 snijplank voor alle soorten sushi. Ik kon op eigen risico sushi bestellen werd mij verteld. Logischerwijs loop ik liever geen risico als het om mijn ongeboren kindje gaat. Hier schrok ik dus enorm van. Dit is totaal niet hygiënisch te noemen en belachelijk dat dit soort dingen gebeuren. Ik heb gezegd dat als ze geen schone snijplank w

Dees Visser
9 Juni 2024
Suzan
8 Juni 2024

Erg lekkere sushi. Voldoende soja saus etc erbij. Werd sel 35min later bezorgd.

Greet Weltevrede
2 Juni 2024

Ik heb zaterdag 1 juni voor 91,50 sushi besteld en betaald om deze op 2 juni om 16.40 af te halen. Wat bleek zaak gesloten en onmogelijk om contact te krijgen. Mijn gasten dus geen sushi kunnen serveren. Wel betaling aanvaarden, maar niet leveren riekt naar.... Als er problemen zijn dan in de app ook bestelling blokkeren evenals de betaling

Deb
28 Mai 2024

Ben het niet gewend dat de pokebowl pittige zalm zo weinig zalm bevatte en zo veel komkommer en de boontjes en avocado af en toe voorbij kwam. Had er zoveel zin in omdat het voorheen altijd super gevuld was en nu voor die hoge prijs had ik minimaal hetzelfde verwacht. Jammer.

Gert Jan Heijting
27 Mai 2024

Was wel lekker , maar niet kompleet.

Boerboom Jules
26 Mai 2024

Ik ga d de bestelling om 14:00uur gedaan en zou tussen 17:30 -18:00 uur gebracht worden. Het werd 19:45 uur. Erg slecht en ook geen berichtje.. volgende keer beter mensen anders laatste keer.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Britt Gieling
26 Mai 2024

Na 1,5 uur niks te hebben gehoord gebeld. De bestelling kon nog een uur tot anderhalf uur duren. De bestelling is toen geannuleerd. Door meerdere slechte ervaringen zal ik niet nogmaals bij Mr Sushi iets bestellen.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Marjan
25 Mai 2024

Duiven was beter verser!

Richard
25 Mai 2024

Eten was top!
 betreft levering 17:15 besteld voor zo snel mogelijk. 18:56 werd de sushi geleverd. Misschien handig als je een indicatie krijgt hoe druk het is.

Jacqie
19 Mai 2024

Heerlijk. De gyoza-bucket is een aanrader. Jammer dat jullie niet meer in Pannerden bezorgen.

Anoniem
18 Mai 2024

Ik had 1 bakje sojasaus besteld maar niet gekregen. Dat is jammer.

Marlies
18 Mai 2024

De sushi uit de grote box was niet vers en taai. Er zat echt een flink verschil tussen met de andere bakjes

Antwort von Mr. Sushi

Hi Marlies, Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest, mocht u uw klacht meer willen toe lichten dan kunt u ons altijd mailen op info@mrsushi.nl. We zullen hier in het vervolg extra opletten zodat dit niet meer gebeurd.

Daniel
18 Mai 2024

De sushi crispy pakket werd schuin in de plastiek tas geleverd waardoor de sushi allemaal uit elkaar vielen. De bezorger had niet echt in de graten dat hij sushi/eten aan het bezorgen was anders had hij het zakje anders afgegeven/vastgehouden. Jammer voor de moeite die door de chef is gedaan om lekkere sushi te maken.

Antwort von Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen met uw afgelopen bestelling Daniel. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Team Mr Sushi

Ilse
17 Mai 2024

Was weer heerlijk en snel bezorgd!