Beoordelingen van Mr. Sushi Zevenaar

Recente recensies

4.0
Vilma
2 september 2024

Heerlijk gegeten, goeie kwaliteit

Joris Rutjes
31 augustus 2024

Om 18.00 besteld. Om 20.10 bezorgd. Om 19.16 gebeld, zou nog een half uurtje duren. Een tweede keer gebeld om 20.08. Helaas niet de eerste keer. Wees eerlijk aan de voorkant over de wachttijd, dan heb je als klant een keuze. Het eten is heerlijk, maar met deze service heb je me als klant verloren. Jammer. Had het graag anders gezien.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Joris, onze excuses voor de extreem lange bezorgtijd dit keer... Neem nog even per mail contact met ons op, dan compenseren wij u graag voor een volgende bestelling. Ook zullen wij werken aan het correct op de hoogte stellen voor de bezorgtijd.

Stefanie
31 augustus 2024

Altijd een tevreden klant. Helaas vandaag 2 uur!! op het eten moeten wachten. Begrijp dat het druk kan zijn, maar doe dan ff een belletje naar de klant en laat de klant het evt zelf ophalen. 😉

Reactie van Mr. Sushi

Hi Stefanie, onze excuses voor de extreem lange bezorgtijd dit keer... Neem nog even per mail contact met ons op, dan compenseren wij u graag voor een volgende bestelling.

Van de Blaak
30 augustus 2024

Bij de pokebowl miste ik de edammeboontjes, bosui die wel bij de ingredienten lijst stond van de pokebowl chicken. Wel zat er genoeg kip op de poke bowl! Gelukkig had ik extra edamme boontjes besteld, dus kon ik ze zo toevoegen. Smaak was goed!

Reactie van Mr. Sushi

Hi, excuses voor de incomplete pokébowl... Zullen hier de volgende keer extra goed op letten!

Vilma
26 augustus 2024

Heerlijk op temperatuur, goed,gevuld. Genoten

Anouk
25 augustus 2024

Een waardeloze service met 0,0 klantvriendelijkheid

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Anouk, wat vervelend dat u niet tevreden was over de ervaring met uw bestelling. Graag horen we per mail wat er precies mis gegaan was, zodat we dit hopelijk netjes met u kunnen oplossen.

Karin
24 augustus 2024

Kwaliteit van Sushi is top. Communicatie kan beter Mijn geschreven opmerking over een actiecode is genegeerd en toen ik daar over wilde bellen was het nummer niet bereikbaar en wordt simpelweg afgebroken

Reactie van Mr. Sushi

Hi Karin, bedankt voor uw beoordeling. Kortingscodes werken bij ons enkel door deze in te voeren in het balkje voor de kortingscodes, en dus niet in de opmerkingen. Vervelend dat u ons telefonisch niet kon bereiken... Onze oprechte excuses voor het ongemak. Neem in het vervolg even telefonisch contact op voor u wilt bestellen, en mocht u ons dan niet kunnen bereiken mag u ook altijd even mailen.

Familie Post
24 augustus 2024
Richard
24 augustus 2024
Anja
18 augustus 2024

Prima in orde

Sylvia
16 augustus 2024

Sommige waren lauw en andere koud. Deze schotel was niet zo lekker als een andere die ik vaker bestel.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sylvia, bedankt voor uw beoordeling. Temperatuurverschillen zouden kunnen komen doordat bepaalde ingrediënten, waaronder kip en gefrituurde garnaal of geflambeerde rollen, warm zijn en andere ingrediënten, rauwe vis en groenten, koud. Hopelijk heeft u alsnog kunnen genieten, en anders kunt u natuurlijk altijd weer de box bestellen die u normaal besteld :)

Anoniem
14 augustus 2024

Erg lekker en snel geleverd

Judith
14 augustus 2024

De rol die ik gehad heb was niet zo lekker als normaal. Het leek of de ingrediënten niet vers waren. Normaal is dit niet zo.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Judith, jammer dat u dit zo ervaren heeft. U mag ons altijd even bellen als u ontevreden bent over de kwaliteit. Dan zorgen we dat we samen tot een passende oplossing komen.

A. Kihel
14 augustus 2024

De sushi was niet van de kwaliteit die ik gewend ben van mr sushi. Vooral de sushi met tonijn en de rauwe tonijn waren niet te eten. Voor het eerst, dat ik alle sushi met tonijn heb weg gegooid! Dit was voor ons wel een tegenvaller.

Reactie van Mr. Sushi

Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit niet was wat u van ons gewend bent. Bel ons hier graag even over zodat we beter begrijpen wat er volgens u mis was, zodat we onszelf kunnen verbeteren.

Agatha Borst
13 augustus 2024
Judith
11 augustus 2024

Twee uur moeten wachten. Toen werd de verkeerde bestelling geleverd. Toen nog ruim een uur moeten wachten. Na ruim DRIE UUR konden we eindelijk eten. De vrouw aan de telefoon was ook niet echt meedenkend. Een slap excuus en verder niets. Voor ons geen mr. Sushi meer. Dan betalen we liever iets meer bij de concurrent waar de service beter is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ada Gieling
11 augustus 2024

Geen bevestiging mail ontvangen van de bestelling. De bestelling was op tijd klaar

Dolf Erkelens
11 augustus 2024
Laura
7 augustus 2024
T.V.
4 augustus 2024

Heerlijk en snel bereid

Koos Felsbourg
4 augustus 2024

Het was weer heerlijk

Remkes
1 augustus 2024

Ik ben vaste klant, maar dit keer erg teleurgesteld! Ik had om 18:33 uur besteld om 20:10 kwam me bestelling. De soja, gember, wasabi en eetstokjes zaten er niet bij. Ik bel wordt er gezegt weet u het zeker mevrouw? Ik ja anders ga ik toch niet bellen, uiteindelijk na hele discissie zal direct iemand het komen brengen heb weer een uur moeten wachten kon pas 21:15 uur gaan eten en de stokjes zaten er weer niet bij. Ook was de freeroll niet goed de garnaal was verbrand dus die kon ik weggooien en dan bestel je voor bijna €65,-

Reactie van Mr. Sushi

Vervelend om te horen dat u dit keer zo'n negatieve ervaring heeft gehad met uw bestelling... Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Mail ons eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling!

.
31 juli 2024

Het eten smaakt altijd erg goed. Wel jammer dat we er 2 uur op hebben moeten wachten. Misschien een idee de bezorgtijd iets sneller aan te passen en bellen mocht het toch niet haalbaar zijn.

Hans
18 juli 2024

Stokjes niet gewenst, toch 3 (!) stuks gekregen, doosjes van de saus waren opengesprongen met als gevolg overal saus. Zeer slordig verpakt.

AvdH
14 juli 2024

Sushi was heerlijk en bezorging goed. Aandachtpunt: slechts 2 flesjes soja saus (gelukkig hadden we zelf nog) en teweinig stokjes.

Monique Lamers
10 juli 2024

Heerlijke sushi, zeker een aanrader

Fam Jansen
9 juli 2024

Was weer top geregeld

.
8 juli 2024

Duurt heel lang voordat de bestelling bezorgd en vrij prijzig voor wat je krijgt.

Leontien
8 juli 2024

Super vers, smaakvol en heel snel bezorgd! Top!

Geerd Derksen
8 juli 2024

Vlak van smaak en kleine porties, veel mais en komkommer. Qua smaak overheerst de sojasaus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Casperd Grootoonk
7 juli 2024

Ze waren veel te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Susan
7 juli 2024
Kim
6 juli 2024

Zeker de moeite waard zeer lekker

Patrick
6 juli 2024

Sushi was te warm, dat had invloed op de smaak. Niet goed voor de vis ook.

Anita
3 juli 2024

Heerlijke sushi en lekker vers

Lisa
2 juli 2024

Bezorging op afgesproken tijdstip maar wéér geen soja saus. Vorige keer ook al niet.

JR
30 juni 2024

Levering na 1 uur en 40 minuten.

Erwin Peters
30 juni 2024

Echt heerlijk verse sushi

Amanda
29 juni 2024

Heerlijke Ek box voor een top aanbieding. Supervers en smakelijk.

Miriam
29 juni 2024

was weer top 🥰

Richard
28 juni 2024

Waren weer op tijd en was weer heerlijk!

Petra
26 juni 2024

Helaas niet compleet, we misten 1 portie gefrituurde garnalen....

-
23 juni 2024

Sushi was erg lekker en goed geprijsd Bij ophalen van de bestelling moesten we nog even wachten terwijl de ophaal tijd als was geweest. Dit kan natuurlijk gebeuren en kregen hier bij ook gratis loempia’s als compensatie. Over het algemeen zeer tevreden

Van den Broek
23 juni 2024

Wij hadden de EK-box! Heerlijk vers en veel verschillende producten erin, aanrader!

CY
22 juni 2024

Friedrolls zijn heerlijk. Vers, krokant en vullend.

Kees
15 juni 2024

Helaas een uur later gekregen dan was aangegeven. Helaas 2x moeten bellen ivm de status.

Ralph
15 juni 2024

Heel erg raar dat "zo snel mogelijk" eigenlijk "we zien wel wanneer we er zin in hebben" betekent... Ruim 2 uur zitten wachten en meerdere keren moeten bellen voor weer de bestelling kregen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ralph, excuses voor de langere bezorgtijd, vanwege onvoorziene drukte. U mag altijd even per mail contact met ons opnemen zodat we u kunnen compenseren voor een volgende bestelling.

Haci Aydin
14 juni 2024

Normaal heel tevreden, maar dit keer smaakte het anders en was de rijst heel plakkerig.

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer dat de bestelling dit keer niet was wat u van ons gewend bent. We gaan hier graag over in gesprek telefonisch.

Gaby
12 juni 2024

Wij hadden een flesje sojasaus besteld en deze zat er niet bij, erg jammer!

Reactie van Mr. Sushi

Hi Gaby, als u ons hier even een mailtje over stuurt zorgen we ervoor dat de extra soja er de volgende keer gewoon gratis bij zit!

Femke van Arem
12 juni 2024

Duurde langer als verwacht, maar was voor hun ook een verrassing ivm al die geslaagde . Kreeg netjes loempia's erbij en uiteindelijk heerlijk gegeten en de jongeman was erg vriendelijk

Yemapa
12 juni 2024

Prima 👌

C
10 juni 2024

Vandaag heb ik een online-bestelling geplaatst bij Mr.sushi in Zevenaar. Aangezien ik een allergie voor vis heb, en zwanger ben, heb ik erbij gezet dat ik graag de vis en het rauwe vlees niet in aanraking wil laten komen met mijn kip/vega sushi. Omdat ik het graag nog even besproken wou hebben, heb ik telefonisch contact opgenomen. Ik ben ronduit schandalig te woord gestaan door de medewerkster en haar collega. De collega hoorde ik op de achtergrond over mij mopperen en dat is niet leuk om te horen. Ze konden mij niet garanderen dat er een schone snijplank gebruikt werd om zo kruisbesmetting tegen te gaan. Volgens de mevrouw aan de telefoon gebruiken ze 1 snijplank voor alle soorten sushi. Ik kon op eigen risico sushi bestellen werd mij verteld. Logischerwijs loop ik liever geen risico als het om mijn ongeboren kindje gaat. Hier schrok ik dus enorm van. Dit is totaal niet hygiënisch te noemen en belachelijk dat dit soort dingen gebeuren. Ik heb gezegd dat als ze geen schone snijplank w

Dees Visser
9 juni 2024
Suzan
8 juni 2024

Erg lekkere sushi. Voldoende soja saus etc erbij. Werd sel 35min later bezorgd.

Greet Weltevrede
2 juni 2024

Ik heb zaterdag 1 juni voor 91,50 sushi besteld en betaald om deze op 2 juni om 16.40 af te halen. Wat bleek zaak gesloten en onmogelijk om contact te krijgen. Mijn gasten dus geen sushi kunnen serveren. Wel betaling aanvaarden, maar niet leveren riekt naar.... Als er problemen zijn dan in de app ook bestelling blokkeren evenals de betaling

Deb
28 mei 2024

Ben het niet gewend dat de pokebowl pittige zalm zo weinig zalm bevatte en zo veel komkommer en de boontjes en avocado af en toe voorbij kwam. Had er zoveel zin in omdat het voorheen altijd super gevuld was en nu voor die hoge prijs had ik minimaal hetzelfde verwacht. Jammer.

Gert Jan Heijting
27 mei 2024

Was wel lekker , maar niet kompleet.

Boerboom Jules
26 mei 2024

Ik ga d de bestelling om 14:00uur gedaan en zou tussen 17:30 -18:00 uur gebracht worden. Het werd 19:45 uur. Erg slecht en ook geen berichtje.. volgende keer beter mensen anders laatste keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Britt Gieling
26 mei 2024

Na 1,5 uur niks te hebben gehoord gebeld. De bestelling kon nog een uur tot anderhalf uur duren. De bestelling is toen geannuleerd. Door meerdere slechte ervaringen zal ik niet nogmaals bij Mr Sushi iets bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjan
25 mei 2024

Duiven was beter verser!

Richard
25 mei 2024

Eten was top!… betreft levering 17:15 besteld voor zo snel mogelijk. 18:56 werd de sushi geleverd. Misschien handig als je een indicatie krijgt hoe druk het is.

Jacqie
19 mei 2024

Heerlijk. De gyoza-bucket is een aanrader. Jammer dat jullie niet meer in Pannerden bezorgen.

Anoniem
18 mei 2024

Ik had 1 bakje sojasaus besteld maar niet gekregen. Dat is jammer.

Marlies
18 mei 2024

De sushi uit de grote box was niet vers en taai. Er zat echt een flink verschil tussen met de andere bakjes

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marlies, Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is geweest, mocht u uw klacht meer willen toe lichten dan kunt u ons altijd mailen op info@mrsushi.nl. We zullen hier in het vervolg extra opletten zodat dit niet meer gebeurd.

Daniel
18 mei 2024

De sushi crispy pakket werd schuin in de plastiek tas geleverd waardoor de sushi allemaal uit elkaar vielen. De bezorger had niet echt in de graten dat hij sushi/eten aan het bezorgen was anders had hij het zakje anders afgegeven/vastgehouden. Jammer voor de moeite die door de chef is gedaan om lekkere sushi te maken.

Reactie van Mr. Sushi

Wat jammer om te horen dat niet alles naar wens is verlopen met uw afgelopen bestelling Daniel. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te voorkomen. Team Mr Sushi

Ilse
17 mei 2024

Was weer heerlijk en snel bezorgd!

Zo"e
17 mei 2024

Het was heerlijk! 😁

C
13 mei 2024

Sushi erg slecht gerold. We konden het niet normaal pakken met onze stokjes want het viel al direct uit elkaar. Ook de crunchy sushi was slappe hap. 1 klein bakje wasabi voor 48 stuks sushi. Echt te karig voor woorden. Betaal je 50 euro en dan krijg je dit. Erg teleurstellend.

Reactie van Mr. Sushi

Hallo, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi

Stinissen
13 mei 2024

Was heerlijk

Fam. Joosten
10 mei 2024

Kwaliteit is echt minder geworden. De helft minder vis op de softshell sushi rollen. Vorige keer te weinig soyasaus. Ze zijn duidelijk aan het bezuinigen. Bezorger was later dan verwacht maar we werden wel netjes gebeld.

Reactie van Mr. Sushi

Hallo, wat vervelend dat niet alles naar wens is geweest. U mag ons altijd even mailen op info@mrsushi.nl om uw klacht wat meer toe te lichten. Dan kunnen we samen met u kijken naar een passende oplossing.

Ian
9 mei 2024

Snel geleverd. Sashimi en sushi smaakte niet zo vers als we normaal gewend zijn. Alles was daarbij vrij vlak van smaak

Reactie van Mr. Sushi

Hi Ian, wat vervelend om te horen dat de vis niet zo vers smaakte als normaal. Wij werken in principe alleen maar met verse producten. We nemen uw feedback mee en zullen er voor zorgen dat uw volgende bestelling weer de kwaliteit is die van ons gewend bent. Onze excuses.

Frank
9 mei 2024

Was zeker lekker... Maar te weinig sushi voor zn bedrag... ( Contact alleen via de mail)

Reactie van Mr. Sushi

Hallo Frank, om uw klacht meer toe te lichten zou u ons altijd even een mailtje mogen sturen op info@mrsushi.nl. We nemen uw feedback mee en zullen hier in het vervolg op letten.

Linda Schuijt
7 mei 2024
Reactie van Mr. Sushi

Hi Linda, wat jammer om te zien dat u niet tevreden bent over onze service. Mocht u nog een keer bij ons bestellen dan zullen we extra ons best doen voor uw bestelling.

A van Minkelen
2 mei 2024

Niet alles zat erbij wel betaald jammer

Reactie van Mr. Sushi

Hoi, wat vervelend dat u een incomplete bestelling heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. U mag ons hierover altijd een mailtje sturen op info@mrsushi.nl. We zullen de volgende keer beter opletten bij het inpakken van uw bestelling.

Seda
30 april 2024

Ik was een vaste klant bij Mr Sushi te Zevenaar. Altijd tevreden geweest over hun sushi’s. Vandaag had ik soft shell spicy tuna besteld en een handrol. Dit bestel ik de afgelopen jaren erg vaak. Ik was verbaasd hoe de sushi eruit zag bij aankomst. Veel kleiner dan normaal! Het leek eerder op een maki dan op een special sushi, waar je dus ook meer voor betaald. Hier had ik €21,55 voor betaald?! Jullie kunnen het zien op de foto. Mijn handrol was ook niet hoe het er normaal uitziet. Hierop besloot ik Mr Sushi te bellen om mijn verhaal te vertellen. Ik kreeg eerste een vrouwelijke collega aan de lijn en vervolgens gaf ze de telefoon aan een mannelijke collega. Opnieuw mijn verhaal gedaan dat ik altijd bij ze bestel en dat ik voor het eerst dit meemaak. Gelijk werd door de mannelijke collega gezegd dat hij geen andere rol voor mij zou gaan maken, omdat ik de sushi te klein vond. Even ter duidelijkheid: ik heb niet gevraagd om een nieuwe rol. Ik wilde mijn verbazing en teleurstelling u

Reactie van Mr. Sushi

Hi Seda, wat vervelend om te horen dat u niet zo’n goeie ervaring heeft gehad bij uw vorige bestelling en de service daarvan. Zou u ons kunnen mailen op info@mrsushi.nl dan kunnen we dit samen met u oplossen.

Carmen Voskamp
25 april 2024

Ik heb 1,5 uur gewacht, waarbij rauwe edamame boontjes. Ik heb twee keer gebeld waarbij 2x vermeld werdt dat het eraan kwam. Vervolgens mega onbeschoft wordt gedaan aan de telefoon en gewoon de horen erop wordt gegooid. Dit door gegeven aan de bezorger die dan zegt dat je niet zo mag reageren.. Sorry maar de manier waarop.. nog booit zo door een horeca keten behandeld!

Reactie van Mr. Sushi

Hallo Carmen, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over de bestelling. Zou u ons willen mailen op info@mrsushi.nl met uw klacht? Dan hopen wij met een passende oplossing te komen. Team Mr Sushi

Hiddo hilboezen
23 april 2024

30-45 te laat en de wasabi was erg zacht, voor 80 euro sushi maar 2 flesjes soja saus

Reactie van Mr. Sushi

Hi Hiddo, wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was over alles van uw bestelling. We hopen in de toekomst te voorkomen dat dit nogmaals zal gebeuren. Team Mr Sushi

Birgit B
19 april 2024

Lekkere sushi, op tijd klaar. Volgende keer graag sojasaus bij doen.

Pam
19 april 2024

Het warme spul zat in een papieren zak. Zo koelt het wel snel af. Verder was het weer super lekker 🤤

Robert
18 april 2024

Kwaliteit geef ik een 3. Eten is super lekker, alleen de stukjes sushi waren wat aan de kleine kant. Er waren ook een paar bij die al uitelkaar vielen tijdens het oppakken.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Robert, bedankt voor uw beoordeling. We gaan met uw feedback aan de slag!

Marieke
16 april 2024

Wat we wilden bestellen was uitverkocht. De gyoza was te hard gebakken. Verder was het oké, maar niet zo goed als het altijd was. Prima, maar niet super.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marieke, jammer dat de kwaliteit dit keer niet was zoals u van ons gewend bent. We zullen gaan werken aan de verbeterpunten die u noemt.

Gies
15 april 2024

Ondanks dat de bestelling om 16.00 al geplaatst was, hebben we bijna 2,5 uur later dan verwacht de bestelling gekregen. Ook is niet het juiste geleverd. I.p.v. de salmon softshell kregen wij de spicy tuna. We snappen dat het door drukte soms wat langer kan duren en er dingen mis kunnen gaan, maar dit was net iets teveel van het goede. De sushi die we gekregen hebben waren wel goed van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Wat vervelend dat er meerdere dingen niet goed verliepen met uw bestelling. Wilt u hierover contact met ons opnemen? We lossen dit graag met u op.

Mike H
13 april 2024
Bauke Jansen
12 april 2024

Sushi is altijd goed en lekker! Helaas duurde de bezorging best lang en zaten er geen stokjes, wasabi en sojasaus bij. Na twijfel toch gebeld en daarna duurde het nog weer best lang voordat dat na bezorgd werd. We hebben er uiteindelijk wel van genoten.

Reactie van Mr. Sushi

Excuses voor het lange wachten Bauke... We zullen hier de volgende keer weer extra op letten!

Lorraine Koolman
9 april 2024

De poke bowl en de sushi die ik had besteld waren heerlijk. Ze hadden er zelfs nog extra gratis zalm nigiri's bijgedaan. Het bezorgen ging ook super snel en de communicatie per mail is ook erg fijn. Ik zou Mr. Sushi zeker aanraden!

Reijmer
8 april 2024

Duurde veel te lang voordat het bezorgd was . Hebben 2 keer gebeld waar de bestelling bleef .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling... We gaan eraan werken.

Joop
8 april 2024

Een uur te laat bezorgd En de sushi s waren ineens kleiner ????

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
8 april 2024

De kwaliteit van de sushi was goed. Helaas kwam de bestelling 75 minuten later dan gepland. Er werd netjes gebeld dat het iets later zou komen, max 30 minuten, maar deze tijd klopte dus niet. Bij onze vorige bestelling was de kwaliteit niet zo goed en met deze ervaring erbij maakt het dat we niet zo snel meer hier zullen bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wijler
7 april 2024

Niet eerder meegemaakt dat de bestelling zo lang op zich liet wachten! 2 x moeten bellen om te vragen waar het bleef...uiteindelijk 1 uur later is het bezorgd....erg jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling... We gaan eraan werken.

Lisa
7 april 2024

Ik had om 17:30-17-45 besteld, bestelling is om 19:00 gekomen. Ik had een verplichting om 19:15 dus geen tijd om rustig te eten. Sushi was taai en proefde goedkoop. Erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lisa, wat jammer dat uw bestelling niet in orde was, onze excuses hiervoor. U mag altijd even telefonisch contact met ons opnemen zodat we het met u kunnen proberen op te lossen.

Sabiene
7 april 2024

1 ster voor de bapao. De rest was lekker. Er leek plastic in de bapao te zitten. Een telefonische klacht werd onbeschoft op gereageerd. Bezorging duurde maar liefst 3 uur (kan de bezorger niks aan doen, daarom daarvoor wel alle sterren)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sabiene, wat vervelend om te horen van uw negatieve ervaring. Onze excuses voor het ongemak en we gaan hier echt aan werken.

Klaassen
5 april 2024

Eten was perfect, helaas klopte bestelling niet helemaal maar dit wel telefonisch gemeld. Zal bij volgende bestelling opgelost worden

Familie Cimen
3 april 2024

Super vers, mooie smaakcombinaties, heerlijke wasabi ,vriendelijke mensen.

Nicolette van Silfhout Kuster
2 april 2024

Netjes gebeld dat de bezorger iets later kwam, maar het viel heel erg mee dat hij later kwam. Zeer vriendelijke bezorger!!

Allard Lagerweij
30 maart 2024

We hebben de bestelling een uur te laat ontvangen. Na een half uur na de afgesproken tijd heb ik gebeld, en zeiden ze dat ik een kortingcode kreeg.. Maar nooit ontvangen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Allard, vervelend dat uw bestelling zo laat pas is binnen gekomen, en ook vervelend dat u uiteindelijk geen kortingscode meer heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Neem graag even per mail contact met ons op, dat ontvangt u de kortingscode alsnog.

Tom
30 maart 2024

Bestelling ruim 1,5 uur te laat. Het was er niet om 19 uur maar pas om 20.30 uur . Kinderen moesten ook wachten en daardoor veel te laat naar bed.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Tom, excuses voor de vertraging bij uw bestelling... U mag altijd even bellen voor een indicatie van de drukte en wanneer het langer duurt compenseren wij u graag.

Esther
28 maart 2024

Helaas bestelling niet ontvangen zoals besteld. Dit gebeurt 8 van de 10x. Wel netjes opgelost ze kwamen binnen 30 min nieuwe sushi bezorgen.

Lidia
28 maart 2024

Saus zat niet bij gyzo,en flesje waren kleiner van soja

Josine
27 maart 2024

Helaas geen eten ontvangen. Kok was afwezig, er was maar 1 kok, ze konden de bestellingen niet aan maar er werd ook niet over gecommuniceerd. Uren gewacht en uiteindelijk naar de snackbar moeten gaan. Hopelijk krijg ik het geld terug. Duidelijke communicatie dat ze die avond geen bestellingen konden verwerken was beter geweest. Nu veel boze en teleurgestelde klanten en een wanhopige enige kok die was achterbleven.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Josine, Heel vervelend om te horen dat u de dupe bent geworden van de extreme drukte en onverwachte uitval. Onze excuses hiervoor. Is dit inmiddels netjes met u opgelost? Anders mag u ons altijd even mailen of bellen.

Emile Pas
24 maart 2024

Mijn vrouw heeft gisteren de bestelling op willen halen, maar nooit gekregen. Veel klagende mensen, sommige mensen waren al 2 uur aan het wachten. We zouden ons geld terug krijgen, maar zie nog niets op de rekening

Reactie van Mr. Sushi

Hi Emile, Het spijt ons van uw negatieve ervaring met bestellen. Het terugstorten op uw rekening duurt altijd een aantal werkdagen, het staat dus vaak niet meteen de volgende dag terug op uw rekening. Excuses voor dit ongemak.