Beoordelingen van Mr. Sushi Zevenaar

Recente recensies

4.0
Lisa
24 maart 2025

Helaas te laat! Daardoor haast

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sharon van Witteveen
21 maart 2025

Het was weer top!

M. Bruns
17 maart 2025

1e keer besteld bij mr. SUSHI. Het was echt heel lekker. Ik zegvtot ziens :)

Anne
15 maart 2025

Zojuist heb ik bij jullie sushi afgehaald Zevenaar. Normaal gesproken ben ik zeer te spreken over jullie, maar vanavond heb ik met veel tegenzin de sushi gegeten. De bijgeleverde soja saus had een hele gekke smaak. Deze heb ik over mijn sushi gegoten en na een paar happen kwam ik erachter dat het aan de soja saus lag. Misschien goed om dit even te checken voordat het meegegeven wordt aan andere klanten. Gelukkig had ik zelf nog iets in huis. Helaas bleef het daar niet bij de sashimi tonijn was erg lekker, maar de tonijn in de rol was erg bruin van kleur en de avocado was bruin. Al met al een hele slechte ervaring (jammer genoeg). 

Anja Hernaamt
14 maart 2025

Was weer heerlijk, de gratis rol was ook heerlijk

Danny
12 maart 2025
kok
10 maart 2025

zoals altijd erg lekker, goede kwaliteit en leuke weekend aanbieding

Laura
6 maart 2025

Het was heerlijk en, keurig op tijd!

Bos
1 maart 2025

was erg lekker eten: lekker vers. Dank u wel

Joke
1 maart 2025

Misschien dat er tijdslijn op de app kan worden gezet qua bestelling. Zodat deze gevolgd kan worden

Petra
1 maart 2025
Helfrich
1 maart 2025

Heerlijke Poké bowls!

Dees Visser
26 februari 2025

Binnen 30 minuten al bezorgd en we hebben genoten van heerlijke verse sushi😋

Annie
25 februari 2025

Het was weer top,zo van genoten.onze kleindochter had nog nooit zo,n lekker sushi gehad

Vilma
24 februari 2025

Weer heerlijk gegeten, mooie kwaliteit

Maatje905
23 februari 2025

3 gelukkige mensen tijdens het eten van jullie sushi. Het was heerlijk! Bedankt. Tot de volgende keer

Maatje
23 februari 2025

De sushi was van goede kwaliteit en was op juiste tempratuur. Zelfs iets extra's erbij gekregen!

Van de Kamp
20 februari 2025

De Sushi was heerlijk alleen jammer dat het eten pas na bijna twee uur werd bezorgd . Dat moet echt sneller voor ons een rede om niet meer bij Mr. Sushi te bestellen

Sanne Beuger
17 februari 2025

Inmiddels 4x besteld hier en we vinden het echt heel lekker. Ik hield eigenlijk niet van sushi, maar bij Mr Sushi vind ik het echt heel lekker. Vriendelijke en snelle bezorging ook!

Rowan
16 februari 2025

Om 17:15 besteld, 19:30 nog niets ontvangen. Toen gebeld waarbij er werd gezegd dat alleen het warme er nog in moest en het zou binnen 5 minuten de deur uit gaan. Wij wonen om de hoek bij mr. Sushi. Toen het om 20:15 nog niet gearriveerd was is mijn man naar de zaak toe gelopen om het op te halen. Onze sushi stond al een tijd klaar alleen het warme zat er nog altijd niet in! Na een kwartier wachten kon mijn man het mee nemen. Voorheen een hele fijne sushizaak maar dat is erg veranderd. Wij bestellen hier nooit meer!

Miriam Florissen
15 februari 2025

Was weer top

Marion van Hoof
15 februari 2025

Groot compliment! Het was heerlijk. En jullie werken zo hard voor zoveel zeurende en ongeduldige klanten. Respect dat jullie je staande houden. We hebben ervan genoten.

Norman de Vries
15 februari 2025

Ik ben een trouwe tevreden klant maar de afgelopen twee keer hebben wij ruim twee uur op onze bestelling moeten wachten. Gisteren via de app besteld, zo snel mogelijk. Duurde langere dan een uur. 1,5 uur na de bestelling gebeld. Antwoord “hij wordt nu gemaakt en komt er gelijk aan” Na een uur nog niets. Wederom gebeld en toen was de bestelling kennelijk onderweg. Indien het druk is geef dat dan aan als er gebeld wordt en beloof niet dat de bestelling er gelijk aankomt als dat niet haalbaar is….

Annie
13 februari 2025

Wij hebben heerlijk genoten ,super lekkere sushi

Kees
12 februari 2025
Boone
12 februari 2025

We hadden 1.15u gewacht voordat ik belde waar ons eten bleef. Ze waren het nog aan het maken en was bijna klaar om te bezorgen. ( we hadden voor 2 personen dus het was niet super veel). Na 1.50u gewacht te hebben kregen we "eindelijk" ons eten. Alles wat warm had moeten zijn was lauw/koud en de crispy sushi was zeker te lang gefrituurd . Alsof ik een schoenzool aan het eten was. Dit was weggegooid geld ! Helaas!

N.
11 februari 2025

Eten was goed. Helaas 1,5uur langer moeten wachten op bezorging

Jammer
11 februari 2025

Laatste keer bij jullie besteld.. Duurde te lang, warme gerechten te koud en nauwelijks gevulde sushi..voor het geld. Kwaliteit is flink achteruit gegaan. Telnr. van de site bestaat niet.. Het juiste Tel.nr. met google gevonden. Nauwelijks verstaanbaar en niet echt klantvriendelijk.... Triest zootje.

Freek
10 februari 2025

Zoals altijd... heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Calot
10 februari 2025

Over de kwaliteit van de sushi absoluut niks te klagen, maar de bezorging.... De laatste 2 keer bezorgen duurde een kleine 2 uur en de keer ervoor had ik besteld op een bepaalde tijdstip om op te halen en zelfs daarbinnen moest ik nog 45 minuten wachten. Mijn advies is toch de besteltijden aanpassen aan de capaciteit die je hebt want dit is wel een reden dat ik deze vestiging voorlopig even ga overslaan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mo
8 februari 2025

Eten prima, bezorgtijd 2uur laterc( dat is minder)

B. Lamharfi
8 februari 2025

Ebi tempura was niet krokant. De ebi handroll zat alleen de ebi in. Verder niets. Slechtste sushi.

Vilma
4 februari 2025
Emma
2 februari 2025

Wij zijn al jaren fan van mr sushi zevenaar. Sushi rijst is lekker op smaak en vers bereid. Wij halen altijd af en het is altijd mooi op tijd klaar. Super!

Pino
1 februari 2025

Was weer heerlijk. Crispy sushi nog lekker warm. Dit keer niet lang hoeven wachten (ca. half uurtje/ 3 kwartier). Genoten!

Anja Hernaamt
31 januari 2025

Prima in orde we hebben gesmuld

Bianca
27 januari 2025

Prima sushi, lekker knapperig en warm! We hadden de crispy-box.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sylvia
27 januari 2025

Was weer erg lekker

Addie
26 januari 2025

We hebben de soft Shell box al vaak besteld, maar zo klein als deze keer hebben we nog niet meegemaakt. De smaak was prima, maar het formaat voldeed absoluut niet aan de verwachting. De stukjes vis bovenop waren ook veel dunner en kleiner dan wat we gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eddie van Huet
26 januari 2025

Ik vindt de prijs in verhouding met de vooral hoeveelheid niet in balans

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cecile
25 januari 2025
Pieter
24 januari 2025

Alles was lekker!

Arnold
19 januari 2025

Anderhalf uur moeten wachten. Had voor 18:30 bezorging aangegeven, om.19:45 nog niets toen maar gebeld en het enige wat werd gezegd "ze zijn onderweg". Geen excuus, geen sorry. Om 20:00 stond er iemand op de stoep. Ook geen excuses voor de vertraging. Ik lees deze klachten nu regelmatig, voorlopig de laatste keer dat ik hier besteld heb.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Arnold, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Erwin
19 januari 2025

18.05 uur bestelling gedaan en bezorging zou 19.00 uur zijn maar dit werd 20.00 uur. Telefonisch slecht bereikbaar. Uiteindelijk wel lekker gegeten en de sushi was van goede kwaliteit.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Erwin, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd en de telefonische onbereikbaarheid. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Marit
18 januari 2025

Om 16.30 besteld zo dat we om 18.00 konden eten het kan om 19.10 een x aan om 18.35 gebeld waar het bleef hoor ik op de achtergrond “ oh dat moet nog gemaakt worden” zeer slecht…

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marit, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling, wanneer dit telefonisch nog niet gebeurd is.

Richard
17 januari 2025

Alles was weer heerlijk en op tijd

M. Hendriksen - Willemsen
16 januari 2025

De pokebowl was heerlijk, de 4 gefrituurde (!) gyoza van €6,— was helaas echt niet lekker. Jammer.

Luc
13 januari 2025

Eten was goed, bezorging duurde 2 uur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Luc, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Lisanne
13 januari 2025

Het was een uur te laat. Snap dat het te druk is. Maar laat even weten dat het later is. Plus het warme eten wat warm moest zijn was koud. Helaas. Het was altijd wel goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lisanne, onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd en voor het feit dat de ebi tempura niet meer goed warm waren. Mail ons graag nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

RD
12 januari 2025

De sashimi van zalm was niet goed en er zat een bijsmaak aan ( was bleek van kleur ipv roze) Dat zelfde gold voor de tonijn( alsof die te warm had gelegen of bij een warmtebron in de buurt

Reactie van Mr. Sushi

Hi, vervelend dat u het gevoel kreeg dat de vis niet meer goed vers was. Wij letten hier heel nauw op ivm voedselveiligheid, dus we doen er alles aan om dit te voorkomen. Mocht u desondanks dit gevoel hebben, bel ons dan altijd graag direct eventjes, dan kijken we of we dit netjes met u kunnen oplossen.

Tanja
11 januari 2025

Prijs-kwaliteit niet in verhouding

Reactie van Mr. Sushi

Hi Tanja, wat vervelend om te horen dat u hier niet tevreden over bent... U mag ons altijd even mailen om hier verder over in gesprek te gaan.

Makbule
11 januari 2025

Weer heerlijk vers gegeten

Jansen
10 januari 2025

Netjes optijd en lekker

Anne
7 januari 2025

Altijd lekker!

Beijer
6 januari 2025

Na 2 uur wachten zelf maar weer naar de toko gelopen. Eén of andere smoes aangehoord. Ze waren nog niet eens bezig met het klaarmaken van mijn bestelling. Wat een drama daar! Elke keer hetzelfde gezeik! Mij zien ze niet meer terug.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S.
4 januari 2025

Sushi was heerlijk, bezorging was 1,5 uur te laat!

M. Hendriksen - Willemsen
2 januari 2025

Heerlijke sushi.

Pieter V
2 januari 2025

Prima Sushi weer heerlijk genoten, stond zelfs op 1-1 netjes op tijd klaar. Wel dit keer zelf afgehaald bij alle afhaal is de 1e altijd een erg drukke dag dus dan weet je zeker dat je op het juiste tijdstip hebt :)

Thijs
1 januari 2025

Bestel er nooit meer, vijf uur besteld, kwam om half negen.

Jan Schlepers
31 december 2025

Het was heerlijk

M
29 december 2024
Tessa
29 december 2024

3.10u moeten wachten op onze bestelling. 3x gebeld waar het bleef

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gert Jan Heijting
29 december 2024

Slechte sushi , rolletje rijst. Tonijn was niet te snijden laat staan te kauwen. Soja saus: 1 mini flesje voor 2 personen. Kortom mij zijn ze er niet meer. Groet.

Reactie van Mr. Sushi

Hi, jammer om via deze weg te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. U mag ons altijd even bellen bij ontevredenheid, we bespreken dit graag en komen dan hopelijk tot een passende oplossing.

Spronk
25 december 2024

Ruim 2 uur te laat. Ik snap dat het langer duurt op kerstavond. Maar 2 uur te laat is wel veel als er 2 kleine kinderen zijn .

Nadine
25 december 2024

Bestelling werd ruim een uur te laat bezorgd, zonder dat we hiervan op de hoogte werden gesteld. We hebben zelf 2x na moeten bellen waar het eten bleef. Het eten zelf was goed

Hiddo
24 december 2024

90 min te laat

Jw
23 december 2024

Prima sushi, lange levertijd. Uiteindelijk 1,5 uur.

Tessa
23 december 2024

De bestelling kwam drie kwartier later dan de gekozen bezorgtijd, dat was jammer. Voor de rest echt super lekker eten, erg genoten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vilma
23 december 2024

Heerlijk gegeten, zeer tevreden

Gertjan
21 december 2024

Was lekker!

Irene Poelhorst
21 december 2024

Heel eerlijk? Er zat kraak noch smaak aan. Kwam op mij niet super vers over en ik weet t niet anders te zeggen verder dan: er zat niet veel smaak aan.

Richard
20 december 2024

Bestelling zou tussen 18:15 en 18:30 komen was er om 18:55. Toen miste we nog de crispy chicken deze werd pas om 19:30 geleverd. Niet gewend de late levering en incompleet.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Richard, onze excuses voor deze rommelige ervaring met bestellen. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om dit recht te zetten.

M.
20 december 2024

Zo snel mogelijk werd 2 uur, terwijl de 1e optie binnen 3 kwartier was geweest. " het is druk" was de verklaring na telefonisch contact. Dat is overigens een ander nummer dat in de mail staat. Beetje onprofessioneel zo, maar de sushi was prima.

Monique
17 december 2024

bijna 1,5 uur moeten wachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Monique, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Joanne
15 december 2024

We hebben dik 2 uur moeten wachten tot het eten werd gebracht. Het was erg lekker maar de bezorging duurde voor ons op zondagavond te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Joanne, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.

Ageeth
11 december 2024
JH
8 december 2024

Uitstekend eten, goed klaargemaakt en op tijd.

Helma
7 december 2024

Sushi was heerlijk. Gaan we zeker vaker doen.

Ada Gieling
5 december 2024

Op tijd, goede kwaliteit en prijs verhouding. Lokatie prima bereikbaar

Hiddo
5 december 2024

Als je 80 euro sushi bestelt mogen er best meer dan 1 paar stokjes bij

Boekhorst
4 december 2024

Vorige keer meer dan 2 uur moeten wachten. Hier een recensie over geschreven. Ik mocht mailen voor compensatie, gedaan maar nooit wat op gehoord. Vervolgens nogmaals gemaild, ook nooit reactie. Hoewel we de sushi als 1 van de beste vinden in de regio, vind ik deze manier van communiceren wel heel slecht. Kwaliteit dus goed, maar klantvriendelijkheid onvoldoende.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Wat jammer dat u dit zo ervaren heeft. We zijn per mail gewoon bereikbaar, dus we begrijpen niet waar dat mis is gegaan. Mail ons graag op info@mrsushi.nl, dan bespreken we dit graag alsnog en hopen we tot een oplossing te komen.

Anja Hernaamt
30 november 2024
So
29 november 2024

Soja saus was open in de zak gevallen

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Wat vervelend om te horen dat de bestelling wat rommelig aan was gekomen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Hopelijk heeft u alsnog lekker kunnen eten. We zullen er de volgende keer extra goed op letten.

Pris
27 november 2024

Sushi was top, service kan veel beter! Had besteld via internet en meteen afgerekend. Ik had een tijd aangegeven maar omdat wij onderweg waren vanuit een afspraak later dan de aangegeven tijd aangekomen. Had dus al het idee dat het klaar zou zijn. Toen ik binnen kwam waren er 4 personen aan het werk waarvan er niet een gedag zei. Vervolgens na een tijdje geduldig wachten maar degene aangesproken die steeds met de rug naar de deur stond. Ze kon mijn bestelling niet in het systeem vinden dus het moest onder een andere naam staan. Uiteindelijk vond ze deze wel op de naam die ik doorgaf en blijkbaar stond mijn bestelling mij al die tijd al aan te kijken. Tip, ga vooral niet soya saus bijvullen met de rug naar je klanten, ziet er echt niet uit, en dan zie je ze ook binnen komen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Pris, bedankt voor uw beoordeling. We gaan met uw feedback aan de slag.

Sharon van Witteveen
24 november 2024
Judith
24 november 2024

Dit nog nooit meegemaakt, bestelling zou 19.30-19.45 bezorgd worden. Na 3x bellen is de bestelling om 22.00 bezorgd. 1x keer bellen werd er gezegd dat ze er iets te drinken bij zouden doen voor het wachten. Voor mij hoefde dat niet, omdat hier de hele koelkast vol staat. Toen de sushi om 2200 bezorgd werd hadden we echt super smaakloos slechte sushi. Bijna geen zalm erop, zwarte blaadjes waren dik en keihard. En er zat gewoon geen smaak aan, wat ik miste weet ik niet maar echt niet lekker.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Judith, onze excuses voor de lange bezorgtijd, en daarnaast jammer om te horen dat u niet tevreden was over uw bestelling. Weet dat u ons altijd nog even mag bellen om dit verder te bespreken.

Dilara Akyuz
23 november 2024

Ik heb om 17:45 een bestelling geplaatst. Om 19:15 gebeld om te vragen waar mijn bestelling blijft. Volgens de medewerker was het erg druk en de keuken liep achter. Ik had hier begrip voor en heb geduldig afgewacht. Om 20:30 opnieuw gebeld om de bestelling te annuleren. De medewerker gaf aan dat de bestelling binnen 10 minuten wordt afgeleverd. Na een half uur nog steeds niets ontvangen. Inmiddels zijn we 3,5 uur verder. Opnieuw contact opgenomen. Ze waren nog steeds niet begonnen met maken. De bestelling met moeite kunnen annuleren. En nu hopen dat ik mijn geld terug krijg. Zo niet blijf ik bellen. Erg jammer. Ik bestel er normaal erg graag en had er ook echt zin in. Ik snap dat er drukke momenten zijn en heb ik ook begrip voor, maar ze hadden op zn minst even kunnen bellen om door te geven dat ze het niet gaan redden.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Dilara, we begrijpen uw frustratie helemaal. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We gaan hiermee aan de slag om dit in de toekomst te voorkomen.

Zoey Daanje
23 november 2024

we hebben 2,5 uur moeten wachten op onze bestelling. na 1 uur gebeld om te vragen waar het bleef. het zou toen gemaakt worden. toen na een halfuur weer gebeld. ja het staat nu klaar werd er gezegd. toen nog niks. na weer een halfuur wachten nog een keer gebeld en toen kwam het er eindelijk aan. niet normaal. uiteindelijk alleen wat drinken erbij gekregen kwa compensatie

Reactie van Mr. Sushi

Hi Zoey, we begrijpen uw frustratie helemaal. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. We gaan hiermee aan de slag om dit in de toekomst te voorkomen.

Lisa
23 november 2024
B.B
21 november 2024

Was wederom heel erg lekker!

Geert Van campen
17 november 2024

Kwaliteit gaat hard achteruit alle saus aan de binnenkant van de doos !! Alles door elkaar gegooid echt niet gewend !

Reactie van Mr. Sushi

Hi Geert, wat vervelend om te horen dat uw bestelling wat rommelig bij u aan was gekomen... Onze excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om dit te voorkomen, en weet dat u altijd even mag bellen als u ergens ontevreden over bent. Dan kijken we of we dit direct met u kunnen oplossen.

Richard
8 november 2024

Best veel sushi en dan maar 1 paar stokjes en 1 flesje soja… maar zoals altijd weer lekker 😋

Reactie van Mr. Sushi

Hi Richard, vervelend dat er niet voldoende stokjes e.d. bij geleverd waren. U mag altijd even in de opmerkingen aangeven met hoeveel u gaat eten, zodat we hier rekening mee kunnen houden.

Geert Van campen
8 november 2024

Voor 55,- bestellen en geen sojasaus erbij krijgen niet gewend van jullie !

Reactie van Mr. Sushi

Hi Geert, onze excuses dat we de sojasaus vergeten zijn bij de bestelling... Wanneer uw bestelling incompleet is, mag u altijd even naar ons bellen. Dan proberen we dit direct netjes met u op te lossen.

Sharon van Witteveen
6 november 2024
Boekhorst
2 november 2024

Gekozen voor 'zo spoedig mogelijk'. Nu snap ik dat dat eventjes kan duren op de vrijdag maar 2 uur en 15 minuten vind ik niet zo spoedig mogelijk. Laat het dan op z'n minst even weten dat het langer duurt.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd op deze avond. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Anke Jansen
1 november 2024

Bijna 2 uur moeten wachten na bestellen. Maar kwaliteit was super

Reactie van Mr. Sushi

Hi Anke! Onze welgemeende excuses voor de lange bezorgtijd op deze avond. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u voor een volgende bestelling.

Buurman
28 oktober 2024

De eerste keer dat we het hier haalden. Vriendelijk personeel, netjes en schoon en alles vers bereid en super lekker! Wij zullen zeker vaker komen.

Anne
27 oktober 2024

Zeer lekker sushi

Zhi
20 oktober 2024

Lekker

Wilma Kleyn
20 oktober 2024

De Crispy box leek wel of dat 3x gefrituurd was, zo vet en hard. Daags erna kwam je niet eens meer met een mes doorheen. De freeroll die je kreeg bij een bestelling van 30 stond met bestellen erbij en na plaatsing van de bestelling was die weg ?? De loempiaatjes waren met heel weinig smaak .Bij de opmerkingen stond of de vegan apart kon en die was dus samen met de gewone in een doosje. Al met al zal ik nooit meer bij Mr.Sushi bestellen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Wilma, vervelend dat er zoveel mis ging bij uw bestelling. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Neem bij ontevredenheid altijd even telefonisch contact met ons op, dan kijken we hoe we dit netjes kunnen oplossen. Wat betreft de FREEROLL actie: u kunt slechts één code per bestelling verzilveren, en u heeft tevens een andere code gebruikt waardoor de free roll code is komen te vervallen.