Beoordelingen van Mr. Sushi Zevenaar

Recente recensies

4.0
Birgit B
19 april 2024

Lekkere sushi, op tijd klaar. Volgende keer graag sojasaus bij doen.

Pam
19 april 2024

Het warme spul zat in een papieren zak. Zo koelt het wel snel af. Verder was het weer super lekker 🤤

Robert
18 april 2024

Kwaliteit geef ik een 3. Eten is super lekker, alleen de stukjes sushi waren wat aan de kleine kant. Er waren ook een paar bij die al uitelkaar vielen tijdens het oppakken.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Robert, bedankt voor uw beoordeling. We gaan met uw feedback aan de slag!

Marieke
16 april 2024

Wat we wilden bestellen was uitverkocht. De gyoza was te hard gebakken. Verder was het oké, maar niet zo goed als het altijd was. Prima, maar niet super.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Marieke, jammer dat de kwaliteit dit keer niet was zoals u van ons gewend bent. We zullen gaan werken aan de verbeterpunten die u noemt.

Gies
15 april 2024

Ondanks dat de bestelling om 16.00 al geplaatst was, hebben we bijna 2,5 uur later dan verwacht de bestelling gekregen. Ook is niet het juiste geleverd. I.p.v. de salmon softshell kregen wij de spicy tuna. We snappen dat het door drukte soms wat langer kan duren en er dingen mis kunnen gaan, maar dit was net iets teveel van het goede. De sushi die we gekregen hebben waren wel goed van smaak

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Wat vervelend dat er meerdere dingen niet goed verliepen met uw bestelling. Wilt u hierover contact met ons opnemen? We lossen dit graag met u op.

Mike H
13 april 2024
Bauke Jansen
12 april 2024

Sushi is altijd goed en lekker! Helaas duurde de bezorging best lang en zaten er geen stokjes, wasabi en sojasaus bij. Na twijfel toch gebeld en daarna duurde het nog weer best lang voordat dat na bezorgd werd. We hebben er uiteindelijk wel van genoten.

Reactie van Mr. Sushi

Excuses voor het lange wachten Bauke... We zullen hier de volgende keer weer extra op letten!

Lorraine Koolman
9 april 2024

De poke bowl en de sushi die ik had besteld waren heerlijk. Ze hadden er zelfs nog extra gratis zalm nigiri's bijgedaan. Het bezorgen ging ook super snel en de communicatie per mail is ook erg fijn. Ik zou Mr. Sushi zeker aanraden!

Reijmer
8 april 2024

Duurde veel te lang voordat het bezorgd was . Hebben 2 keer gebeld waar de bestelling bleef .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling... We gaan eraan werken.

Joop
8 april 2024

Een uur te laat bezorgd En de sushi s waren ineens kleiner ????

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
8 april 2024

De kwaliteit van de sushi was goed. Helaas kwam de bestelling 75 minuten later dan gepland. Er werd netjes gebeld dat het iets later zou komen, max 30 minuten, maar deze tijd klopte dus niet. Bij onze vorige bestelling was de kwaliteit niet zo goed en met deze ervaring erbij maakt het dat we niet zo snel meer hier zullen bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wijler
7 april 2024

Niet eerder meegemaakt dat de bestelling zo lang op zich liet wachten! 2 x moeten bellen om te vragen waar het bleef...uiteindelijk 1 uur later is het bezorgd....erg jammer!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Onze oprechte excuses voor het lange wachten op uw bestelling... We gaan eraan werken.

Lisa
7 april 2024

Ik had om 17:30-17-45 besteld, bestelling is om 19:00 gekomen. Ik had een verplichting om 19:15 dus geen tijd om rustig te eten. Sushi was taai en proefde goedkoop. Erg jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Lisa, wat jammer dat uw bestelling niet in orde was, onze excuses hiervoor. U mag altijd even telefonisch contact met ons opnemen zodat we het met u kunnen proberen op te lossen.

Sabiene
7 april 2024

1 ster voor de bapao. De rest was lekker. Er leek plastic in de bapao te zitten. Een telefonische klacht werd onbeschoft op gereageerd. Bezorging duurde maar liefst 3 uur (kan de bezorger niks aan doen, daarom daarvoor wel alle sterren)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Sabiene, wat vervelend om te horen van uw negatieve ervaring. Onze excuses voor het ongemak en we gaan hier echt aan werken.

Klaassen
5 april 2024

Eten was perfect, helaas klopte bestelling niet helemaal maar dit wel telefonisch gemeld. Zal bij volgende bestelling opgelost worden

Familie Cimen
3 april 2024

Super vers, mooie smaakcombinaties, heerlijke wasabi ,vriendelijke mensen.

Nicolette van Silfhout Kuster
2 april 2024

Netjes gebeld dat de bezorger iets later kwam, maar het viel heel erg mee dat hij later kwam. Zeer vriendelijke bezorger!!

Allard Lagerweij
30 maart 2024

We hebben de bestelling een uur te laat ontvangen. Na een half uur na de afgesproken tijd heb ik gebeld, en zeiden ze dat ik een kortingcode kreeg.. Maar nooit ontvangen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Allard, vervelend dat uw bestelling zo laat pas is binnen gekomen, en ook vervelend dat u uiteindelijk geen kortingscode meer heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Neem graag even per mail contact met ons op, dat ontvangt u de kortingscode alsnog.

Tom
30 maart 2024

Bestelling ruim 1,5 uur te laat. Het was er niet om 19 uur maar pas om 20.30 uur . Kinderen moesten ook wachten en daardoor veel te laat naar bed.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Tom, excuses voor de vertraging bij uw bestelling... U mag altijd even bellen voor een indicatie van de drukte en wanneer het langer duurt compenseren wij u graag.

Esther
28 maart 2024

Helaas bestelling niet ontvangen zoals besteld. Dit gebeurt 8 van de 10x. Wel netjes opgelost ze kwamen binnen 30 min nieuwe sushi bezorgen.

Lidia
28 maart 2024

Saus zat niet bij gyzo,en flesje waren kleiner van soja

Josine
27 maart 2024

Helaas geen eten ontvangen. Kok was afwezig, er was maar 1 kok, ze konden de bestellingen niet aan maar er werd ook niet over gecommuniceerd. Uren gewacht en uiteindelijk naar de snackbar moeten gaan. Hopelijk krijg ik het geld terug. Duidelijke communicatie dat ze die avond geen bestellingen konden verwerken was beter geweest. Nu veel boze en teleurgestelde klanten en een wanhopige enige kok die was achterbleven.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Josine, Heel vervelend om te horen dat u de dupe bent geworden van de extreme drukte en onverwachte uitval. Onze excuses hiervoor. Is dit inmiddels netjes met u opgelost? Anders mag u ons altijd even mailen of bellen.

Emile Pas
24 maart 2024

Mijn vrouw heeft gisteren de bestelling op willen halen, maar nooit gekregen. Veel klagende mensen, sommige mensen waren al 2 uur aan het wachten. We zouden ons geld terug krijgen, maar zie nog niets op de rekening

Reactie van Mr. Sushi

Hi Emile, Het spijt ons van uw negatieve ervaring met bestellen. Het terugstorten op uw rekening duurt altijd een aantal werkdagen, het staat dus vaak niet meteen de volgende dag terug op uw rekening. Excuses voor dit ongemak.

Petra
24 maart 2024

Bestelling was heerlijk (de sushi) maar niet compleet en helaas wat warm moest zijn was al koud, ook al werd het met auto gebracht. Nalevering kwam na een uur omdat Mr Sushi nagenoeg niet bereikbaar was. Maar het is keurig opgelost, daar gaat het om!

Reactie van Mr. Sushi

Fijn om te horen dat we het goed voor u hebben kunnen oplossen Petra! We zullen ons best doen om het ongemak in het vervolg te voorkomen.

Ines
23 maart 2024

Helaas 1 uur en 3 kwartier na de bezorg tijd te horen gekregen dat mijn bestelling niet meer zou komen. En in de tussentijd waren ze telefonisch niet bereikbaar. Dus uiteindelijk ben ik er zelf heen gereden. Heb een klacht ingediend.

Martine
23 maart 2024

Normaal tevreden, vandaag minder: uur gewacht, loempia's waren koud, tonijnsalade was harder/droger dan normaal

Schipper
23 maart 2024

We moesten een uur wachten op de bezorger. Het was druk werd er gezegd. Geef dan op de site aan dat een bepaalde tijd niet meer kan.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Het spijt ons van de lange bezorgtijd voor uw bestelling door de drukte… We zullen ons best doen dit in het vervolg te voorkomen!

Sjors
23 maart 2024

Lekker, maar heb 2 uur moeten wachten

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Het spijt ons van de lange bezorgtijd voor uw bestelling door de drukte… We zullen ons best doen dit in het vervolg te voorkomen!

Marlou
22 maart 2024

Bestelling is pas na drie keer telefonisch contact opnemen anderhalf uur te laat bezorgd.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Het spijt ons van de lange bezorgtijd voor uw bestelling door de drukte… We zullen ons best doen dit in het vervolg te voorkomen!

Pim
18 maart 2024

Na de 3e keer te lang wachten bij het ophalen van de bestelling (18:15 ophalen, 18:45 pas klaar) kwam er een nieuwe verrassing.. Hap van m’n eerste sushi en daar zat een lange, donkere haar in verwerkt. Direct de telefoon gepakt en aangegeven dat dit écht niet kan, dat het er chaotisch uitziet als je wacht en dat dit ten koste gaat van de kwaliteit. Antwoord; “sorry”. Meer niet. Onacceptabel. Er zou een notitie op mijn bon worden gemaakt, geen idee wat dat inhoud maar heb vandaag niets gehoord.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Pim, Wij schrikken van uw beoordeling en begrijpen dat u niet te spreken bent over deze ervaring. Wilt u ons mailen zodat we kunnen kijken of we het alsnog netjes met u op kunnen lossen? We helpen u graag!

Corine
18 maart 2024

Echt super lekkere sushi. Alles vers bereid. Nomnomnom

Nick
18 maart 2024

Zeer lekker gegeten. Sushi for you is een prima box voor 2 personen. Valt niets van te zeggen 🍱🍣

van den Broek
18 maart 2024

Jammer dat we gisteren (17-03) een uur moesten wachten in de winkel bij het ophalen van onze bestelling.

Lotte
17 maart 2024
Kasper
17 maart 2024

Anderhalf uur te laat bezorgd en geen door ons bestelde saus erbij

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ontevreden klant
17 maart 2024
Rosemarie
16 maart 2024

Bij de losse softshell salmon roll waren alle “toppings” vergeten (saus, bosui etc). Op de softshell salmon uit de box zat het wel.

Anne
15 maart 2024

Het was een uur te laat. Niet eens een excuus of een extra #freeroll

Desmond
15 maart 2024

2.5 uur gewacht. Gewoon eerder de webshop sluiten als je ziet dat je de drukte niet aankan. Zo verlies je echt klanten.

Ali
15 maart 2024

Weer geweldig genoten!

Monique
11 maart 2024

De Sushi werd wat te laat bezorgd. (20 min.) De sushi die wij dit keer hadden besteld , Ebi party box, was echt heerlijk. Ruim genoeg voor 2 personen. Zeker een aanrader.

Sylvia
11 maart 2024

Sushi was lekker, bezorging precies op het afgesproken tijdstip. Toen het op was kregen we een melding dat onze bestelling onderweg was. Dat is dus wel een verbeterpuntje.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

F
10 maart 2024

De sushi was heerlijk!

Eva
10 maart 2024

Het eten was heerlijk niks aan op te merken. Wij vroeg. Om het eten 17:00 te laten bezorgen de bezorger was er 20 minuten te vroeg. Het eten is wel redelijk duur dat is jammer! Maar verder prima!

Renee Mulder
9 maart 2024

Voor zoveelste keer veel te laat bezorgd

Maaike
8 maart 2024

Het was lekker en op tijd bezorgd

Ingrid
7 maart 2024

Was echt super lekker

Siobhán
5 maart 2024

De rol met zalm salade smaakte erg naar ui, te overheersend. Ik had maki met Crab stick besteld maar er zat komkommer in. Ik had de soft Shell chicken roll besteld die volgens het plaatje in de app geen gebakken uitjes en bosui had maar dat zat er ruimschoots op, dat had niet perse gehoeven. 16:00 afhaal tijd gekozen maar ruim 25 minuten moeten wachten in de zaak. Er zat een zakje kroepoek bij mijn bestelling, als goedmakertje denk ik, maar ik had liever gehad dat er aandacht aan werd besteed terwijl ik zat te wachten. De jongens en meiden waren meer met elkaar bezig dan wat anders. De kwaliteit van de sushi is wel altijd goed hier! Normaal is de service wat beter, het viel nu iets tegen door bovengenoemde dingen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Onze excuses dat u de bestelling en onze service dit keer niet ervaarde zoals u van ons gewend bent. U mag ons altijd mailen of bellen om samen te zoeken naar een oplossing. Mail ons op info@mrsushi.nl om alsnog de kappa maki te ontvangen. We helpen u graag.

Frmke
4 maart 2024

De sushi was erg lekker alleen een min punt Ik zou de sushi om half 6 op kunnen halen maar moest meer als een half uur wachten dus sushi was pas iets over 6 klaar. En ik moest nog ergens anders eten ophalen wat hierdoor koud was geworden

Erik Hagemeijer
2 maart 2024

Er ging van alles fout bij de bestelling! -Wij hadden om 16:54 een bestelling gedaan met tijdslot 18:45. De bestelling kwam een uur te laat, om 19:45. -In de opmerking had ik gezegd dat ik de nigiri sake wilde vervangen met nigiri tanago. Dit was niet uitgevoerd. -Ik gaf in de bestelling aan dat ik geen gember en geen eetstokjes wilde. We kregen wél 3 paar eetstokjes, maar géén wasabi. Wij waren alles behalve tevreden!!! Wij zullen nagaan of we nogmaals bij Mr Sushi zullen bestellen.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Erik, excuses voor uw negatieve ervaring met uw bestelling. Graag komen wij in contact via de mail of telefonisch zodat we uw klacht samen met u kunnen oplossen.

Boerboom Jules
1 maart 2024

Had eten voor 18:00 uur besteld. Maar was er pas 18:30 uur. Nu had ik de tijd maar als ik had weg gemoeten was dit wel erg zonde. Volgende keer hopelijk beter.

Ivo van Hiet
25 februari 2024

Kwaliteit van de sushi was prima. Helaas een uur moeten wachten op onze bestelling daardoor ook de gefrituurde sushi niet warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Familie
25 februari 2024

We zijn vaste klant. Merken dat de sushi steeds kleiner wordt maar wel in prijs stijgt. We hadden vanmiddag al besteld voor bezorging om 18 uur. 18.20 werd gebeld dat het druk was en later werd. Bestelling kwam pas rond 19 uur. Voor de kinderen veel te laat. Overwegen toch naar een ander restaurant uit te gaan kijken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
24 februari 2024

Super vers, Smaakvol & Snel

Anne Fransen-Kleinendorst
19 februari 2024

De pokeybowl was lekker, maar helaas zat er geen avocado in.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Anne, Bedankt voor uw review. Wanneer uw bestelling incompleet is mag u altijd even naar ons bellen, dan lossen we het graag met u op.

Judith
18 februari 2024

Sushi was prima van smaak maar ik kreeg niet wat ik bestelde. Ik kreeg spicy tuna ipv de gewone tuna sushi. Ook over de ebi sushi was bij een aantal stukjes spicy kruiden gedaan. Bij de dim sum schotel ontbrak de zoetzure saus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Mr. Sushi

Hi Judith, Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat er meerdere dingen niet goed zijn gegaan met uw bestelling. U mag altijd een mailtje sturen of bellen zodat we kunnen proberen uw klacht op te lossen.

Rob Melgers
18 februari 2024

Gerecht (ebi tempura rol) vergeten, en jullie stonden eerst bij de buren.. Sushi was verder lekker

Reactie van Mr. Sushi

Hi Rob, excuses voor het feit dat uw bestelling incompleet was. Mocht dit in de tussentijd nog niet opgelost zijn komen we graag met u in contact per mail om ervoor te zorgen dat u het missende product alsnog kunt ontvangen bij een volgende bestelling.

Sharon
13 februari 2024

Super service! Een sushirol vergeten bij bestelling en werd nagebracht. Was weer heerlijk! Dankjewel 😊

Hes
13 februari 2024

Heerlijk. Geen verbetering nodig.

Sietse Beikes
11 februari 2024
Ron
10 februari 2024
Tw
10 februari 2024

Weinig zalm over de sushi, minimaal de helft minder als anders. Kwaliteit viel tegen dit keer. Voelde alsof ze te weinig zalm hadden ingekocht.

Mulder
8 februari 2024

De sushi was lekker, maar een extra dikke pluim voor de bezorgster! Mijn zoontje nam de bestelling aan bij de deur en zelfs die zei wat een aardig meisje en ze doet haar werk volgens mij met plezier ondanks de regen.

Leonia
7 februari 2024

Super mooi verzorgt word gemaakt waar je bij staat en smaakte super lekker

Miranda
3 februari 2024

Heerlijke sushi, wel erg prijzig. Wel jammer als je besteld en er staat boven de 25€ krijg je een extra rol en ik vermeld het nog bij de opmerkingen, dat je dan dus geen extra rol krijgt, terwijl ik voor 40€ besteld had. Ik kon ook nergens een code invullen om het te krijgen.

John Dijkman
3 februari 2024

geen

Janneke
29 januari 2024

We moeten regelmatig wat langer wachten op onze sushi, maar het eten kwam nu 1,5 uur later dan we online hadden aangegeven. Dat vinden we wel erg jammer... De sushi was wel heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marina
29 januari 2024

Zij waren een onderdeel vergeten. Maar netjes opgelost door een tegoed code. Dus tot volgende keer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem Weltevrede
28 januari 2024

Uitstekende maaltijden

Anoniem
26 januari 2024

Lekker en snel geleverd

Marleen
25 januari 2024

Heerlijk gegeten, meer dan lekker!

Sanne
21 januari 2024

Sushi is heerlijk! Alleen jammer dat het bijna een uur te laat kwam. Het was al eerder in de middag besteld. Gelukkig was de sushi heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

C.K.
20 januari 2024

Warme gerechten waren lauw / koud. Sushi zelf prima!

Hendriks
20 januari 2024

15.00 was de bezorgtijd, 15.30 werd het afgeleverd zonder bericht dat was erg jammer. De sushi was heerlijk.

Rogier Post
15 januari 2024
L
14 januari 2024

Ik waardeer de altijd goede kwaliteit daarom bestel ik altijd bij mr sushi, maar helaas is er deze keer geen rekening gehouden met mijn opmerking over het weglaten van de krabrol vanwege een allergie en het vervangen ervan door een andere rol.

Rebecca
14 januari 2024

Levering duurde erg lang, werd wel over gebeld, wat ik erg netjes vond! Maar hierdoor was de gyoza helaas steenkoud bij aankomst.

Nicolien Klijnhout
13 januari 2024

Altijd goede ervaringen gehad, helaas vandaag teleurstellend. Om 12uur al besteld zodat we nog konden bestellen ivm drukte. Aangegeven om 18.15 eten te ontvangen. Om 18.30 nog steeds niks. Na contact te hebben gezocht werd er verteld dat het al wel klaarstond maar nog geen bezorger. Helaas werd ons eten om 19.10 bezorgd, onze warme gerechten waren al koud en je kon duidelijk zien dat het al even stond te wachten.

Anoniem
12 januari 2024

Eten was erg lekker, goede kwaliteit

Iuliia
11 januari 2024
Leo
8 januari 2024

Eten is voortreffelijk. Bezorging kwam 1 uur later dan opgegeven

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joost van Lieshout
8 januari 2024

Op zondag 5 min later dan aangegeven bezorgd, daar kunnen de meeste van hun concurrenten wat van leren. Er was een verkeerd gerecht geleverd. Na dit aangegeven te hebben hebben ze het juiste gerecht kosteloos alsnog geleverd. De kwaliteit is zoals we gewend zijn goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chan
7 januari 2024

Echt te laat ! 18 u geschat pas 19.20 Was bezorging hier

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anouk
4 januari 2024

Eten smaakte prima, al is de smaak wel veranderd. Bezorging was ellendig slecht om 18.15 besteld voor 19.30 en het werd pas om 20.30 bezorgd.

Ben Rougoor
3 januari 2024

Wederom veel te laat Dit keer 45 minuten. Zonder enige berichtgeving

T.J. Brouns
30 december 2023

Lekkere sushi. Geen koude zooi. Goede acties zoals de Freeroll. Top

Iris
24 december 2023

Lekkere sushi, echter is de ebi tempura vaak wel nattig en zacht...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sandra whien
24 december 2023

Het was weer heerlijk vers en op de bezorging kwam op de aangeven tijd. We hebben heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem Weltevrede
24 december 2023

Noriblad niet knapperig, verder alles prima en heerlijk gegeten

Jacky Pattipeilohy
23 december 2023

Door drukte 2 uur gewacht. Vervelend voor iedereen. Sushi was prima.

Linda en Greg
22 december 2023

Sushi was prima muv de tonijn maki. Die was echt bedorven helaas. In de middag geboekt maar toch 25 minuten te laat klaar bij afhalen. Desondanks prima gegeten voor een prima prijs.

K
22 december 2023

Het eten was prima!! Alleen een uur te laat 😅

Karin Kriehn
21 december 2023

Het was ditmaal echt niet vers. De Nori-vellen waren taai en de tonijn was vreselijk taai.

Roy
21 december 2023
Marjoleine Vedder
21 december 2023
Maas
21 december 2023

besteling ruim 30 minuten te laat zonder bericht. Warme hapjes waren lauw.

van Raaij
20 december 2023

Veel te laat en daardoor waren de garnalen koud!!!!!!

Natasja
14 december 2023

De Sushi was niet vers, zag er ingedroogd uit eerder supermarktkwaliteit. Geen positieve beoordeling daarom.

Marjoleine Vedder
11 december 2023
Romee & Daan
10 december 2023

10 voor 7 eten besteld en anderhalf uur later een belletje gekregen dat de bezorger “vast stond in Didam”. Wij vonden dit een merkwaardig verhaal en aangezien er 2 mensen met diabetes type 1 hier in huis zitten was dit geen fijne situatie. Uiteindelijk heeft een van de patiënten een zak chips moeten eten om een hypo tegen te gaan waardoor ze uiteindelijk niet meer heeft kunnen genieten van de sushi.