Beoordelingen van Mr. Sushi Zevenaar

Recente recensies

4.0
M.
gisteren

De freeroll zat er niet bij, veel rijst en weinig tonijn. Jammer.

Peter
24 januari 2022
Sharon van Bommel
23 januari 2022

Bezorging binnen 20 minuten, heel fijn!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Els
23 januari 2022

Het was weer heerlijk 👍

Van Dick
23 januari 2022

18u besteld. Half 7 zag ik dat het 19.10u geleverd zou worden. Gebeld dat ik het ook kon ophalen (wij wonen namelijk 3 straten verder) en werd gezegd dat het kwart voor 7 zou worden. 7u was er nog niks. En uiteindelijk half 8 was het er. Maar de loempia’s en de garnalen waren allemaal koud. Terwijl ik het zelf wilde ophalen!

Lynn
22 januari 2022
Sander
22 januari 2022

Netjes op tijd , en de kwaliteit was zeker goed

V galen
21 januari 2022

Het was heerlijk optijd bezorgt

lisa
21 januari 2022

heerlijk!!

Luc v. S
19 januari 2022
Diana ebbers
17 januari 2022

Wederom heerlijk eten 👍👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

v. Es
17 januari 2022

Eten is altijd heerlijk, maar voor je het hebt is een drama. Dit was al de zoveelste keer en we gaan niet meer hier bestellen. Veel te laat, letten niet op de bestelling als je aangeeft geen gember, wasabi en stokjes. Personeel is ook niet heel behulpzaam of vriendelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Esther Ketelaars
17 januari 2022

Heerlijke sushi en een top service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
17 januari 2022
Vincent Aartsen
16 januari 2022

Goed eten , maar weer bijna een uur te laat !😔

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kristina Akstulevic
16 januari 2022
Kristina Akstulevic
16 januari 2022

Order was not correct

Roel
16 januari 2022

Bestelling ruim 3 kwartier later. Wel netjes over gebeld...

Emma van de Weerd
16 januari 2022

Was weer heerlijk!

No Mikey No
16 januari 2022

De warme sushi’s waren koud maar waren wel lekker. Spring rolls waren ook koud en daardoor slap en niet lekker.

Johan Jansen Thuis
15 januari 2022

De bezorging was iets later dan aangeven werden wel op de hoogte gehouden van de status. De kwaliteit van de sushi gaat wel achteruit. Bestellen regelmatig maar deze keer was het echt minder.

Guido
15 januari 2022

Heerlijk, vers en precies op tijd

I. Scheerder
15 januari 2022

Heerlijk eten en perfecte bezorging

José Van Workum
14 januari 2022

Super lekker

Kees
12 januari 2022

Eerlijk, heerlijk. Echt een aanrader!

huidkliniek cosmed
12 januari 2022

het werd veel te laat bezorgd waardoor we geen tijd hadden om het rustig op te eten. we zijn dan aan het werk en moesten weer door. werd om 17.25 uur bezorgd ipv 17.00 uur

Kaat
10 januari 2022
Jerke
10 januari 2022

Eten was koud en niet vers..

Rob Krauts
10 januari 2022

Ruim anderhalf uur van tevoren besteld, maar de bezorger kwam een half uur later dan aangegeven, voor de zoveelste keer. De bestelling was overigens incompleet. Mr Sushi Zevenaar, de kwaliteit gaat in de loop der maanden sterk achteruit. Wees kritisch, het was in het begin beter dan hwt nu is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

S Peters
9 januari 2022

Kwaliteit was stuk minder dan wij gewend zijn. Rijst valt uit elkaar indien je de sushi oppakt. Weer gember bijbesteld en betaald weer niet geleverd. Kwaliteit totaal wordt minder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Irma Breedveld
9 januari 2022

Netjes op tijd bezorgd en super lekker!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kim Beekhuizen
9 januari 2022

Na een lange tijd weer bij jullie besteld. We werden onwijs verrast ! Het kwam optijd aan. Toen we alles uitpakte werden we blij want alles wat warm hoorde te zijn was ook warm! En toen gingen we eten : HEEERLIJK! Alles was zo vers en goed! Dik tevreden

Emma
8 januari 2022
Inge
8 januari 2022

Heerlijk gegegen!

M. Hendriksen - Willemsen
8 januari 2022

Helaas andere bowl dan besteld, maar netjes opgelost. Kwaliteit altijd goed.

Klaassen
8 januari 2022

Was smaakloos in tegenstelling tot wat we gewend zijn van jullie.

Eric Vonke
8 januari 2022

Online besteld en afgerekend om 17.50 uur. Ruim 2 uur moeten wachten op ons eten. Tussendoor (19.10 uur) gebeld en er werd na speurwerk verteld dat er een foutje was gemaakt met de bonnen en dat onze bestelling nu binnen 20 minuten geleverd zou worden (rond 19.30 uur). Om 20.00 uur nogmaals gebeld en toen nam een andere medewerkster daar op. Die kon de hele bestelling niet vinden, vroeg 4 x om het huisnummer en wat we hadden besteld ook 3 x moeten doorgeven. Uiteindelijk werd er rond 20.30 uur geleverd... zonder chopsticks, wasabi en soya. Eten was ook duidelijk minder dan we gewend zijn. Geflambeerde zalm was compleet anders bereid. We zijn enorm teleurgesteld.

Anoniem
8 januari 2022
Mark
8 januari 2022

Kwam ruim een uur te laat

Denise
8 januari 2022

Duurde bijna 2 uur voor de bestelling geleverd werd. Meer dan een uur later dan de aangegeven tijd. Sushi was heel zacht en viel uit elkaar. Niet alle onderdelen uit de box geleverd. Ontevreden met deze bestelling!

.
8 januari 2022

Sushi was goed, had om 10 voor 7 besteld voor 8 uur ophalen. Moest om 8 uur nog gemaakt worden helaas. Ter compensatie wel een gratis rol gekregen voor het wachten wat ik goede service vind!

Mark
7 januari 2022

Bijna uur te laat, springrolls koud. Niet gewend van jullie

Walter
7 januari 2022

Netjes op tijd geleverd. Eten was perfect.

Steyn
7 januari 2022

Jammer als je om 19 uur bezorgen aanklikt dat het pas om 19:45 bezorgd word en alles koud is!

Danne Kamp
6 januari 2022

de sushi was een uur te laat en de doos was overhoop gehaald bij het bezorgen. De Warme kip was koud geworden intussen.

Petra
6 januari 2022

Bijna 45 minuten te laat, naar de opmerkingen over wensen werd niet gekeken en dus niet uitgevoerd, 2 bakjes met saus waren open dus in één van de plastic zakken was het een grote kliederboel. Waarom de mogelijkheid tot opmerkingen als er voor de 3e keer niets mee gedaan wordt. En van de 12 gefrituurde garnalen ontvingen we er maar 10, dus meer betaald dan er voor gekregen. Erg slecht deze levering

Amanda
6 januari 2022

Top bezorging, heerlijk verse sushi.

Martijn
6 januari 2022

Het was weer heerlijk! Eén ster aftrek omdat toch stokjes en soja waren meegeleverd, terwijl ik de optie NIET MEELEVEREN had geselecteerd. Staat zelfs op de bon.

J.L
4 januari 2022

Een lange tijd regelmatig hier sushi besteld, maar vandaag was de laatste keer. Garnalen kroketten vergeten, zouden nieuwe komen brengen. Vervolgens neem ik weer contact op omdat er een heel stuk PLASTIC in mijn sushi zit, word er gelijk ook medegedeeld dat de garnalen kroketten toch op zijn dus of iets anders wilde of de kroketten bij een volgende bestelling er bij. Ik gaf aan liever mijn geld terug te willen en dit kon. Daarna toch even terug gebeld om te vragen of het ook mogelijk was om geld terug te krijgen van de sushi waar plastic in zat i.p.v een nieuwe roll, werd er aangegeven dat de baas had gezegd dat ik toch geen geld terug kon krijgen. Aangeven dat het niet mijn fout is dat de kroketten niet bezorgd waren en vervolgens op zijn en dat ik de baas zelf graag even wilde spreken. Dat zou ze vragen en ik zou teruggebeld worden. Vervolgens word ik teruggebeld met de mededeling dat de werknemer het maar zelf moest op lossen want de manager had geen tijd. Persoonlijk zou ik, wa

A.E.
4 januari 2022

Sinds een paar maanden is de kwaliteit wel afgenomen. De sushi valt uitelkaar en is niet goed gerold. Ook komt de bestelling veel later dan de verwachting.

Maakor
4 januari 2022

Snel bezorgd. Maar de sushi was niet te eten. Zat ook geen tonijn bij. De avocado wat erin zit zat vol met zwarte stukken. Super super slecht. Niet gewend van ze. Altijd tevreden maar dit viel echt tegen. 2 stuks gegeten en rest prullenbak in.

C
3 januari 2022

Het eten was weer lekker, maar het was bijna een uur te laat bezorgd.

Lian
3 januari 2022

Een uur later koud eten geleverd, zelf meerdere malen gebeld. Uw bestelling staat klaar maar we hebben geen bezorger was de mededeling! Na dat telefoontje nog een half uur mogen wachten voordat de sushi en warme snacks geleverd werden, je raad het al KOUD. Er is ook nog beloofd iets extra’s bij de bestelling te doen voor het lange wachten, ook dit zat er niet bij. Dit is niet wat ik van jullie gewend ben mr sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Demi
3 januari 2022

Kwaliteit sushi zoals gewoonlijk heel lekker! De bezorging dramatisch, telefonisch waren zij niet meer bereikbaar en uiteindelijk na 2 uur zelf de sushi op moeten halen..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Petra
3 januari 2022

Half uur te laat en geen aandacht voor de opmerkingen voor de bestelling. Sushi heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy
3 januari 2022

Het eten was heerlijk maar een uur te laat en de losse sushi, in een klein bakje, uit elkaar gevallen. Wordt gebracht in een zak. Was niet veel meer van over.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lamharfi
3 januari 2022

Zeer slechte service. Tweede keer in een week tijd! Om half vijf besteld, kon het ophalen om 18:15uur, vervolgens weer ander halve uur gewacht. Het was daar een grote chaos, verloren bonnen, geen leiding, iedereen deed maar wat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jerry
2 januari 2021

Had om half vijf besteld voor leveren om zes uur. Werd kwart over zes gebeld dat het later werd was druk. Tegen zeven uur ben ik maar naar mrsushi gereden. Was hetgeen warm ik besteld had nog niet klaar. Ja eindelijk om half acht was mijn eten klaar. Maar toen ik thuis kwam.... Zag het eten er niet zo lekker uit als we gewend waren. Ben echt heel erg teleurgesteld in mrsushi...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Luna
2 januari 2021

2 uur moeten wachten op mijn bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angelina
2 januari 2021

Na 2,5 uren de bestelling is nog niet bezorgd, de bestelling is niet compleet afgeleverd.Duizenden keer gebeld maar mislukt, doet personeel expres niet opnemen.De bezorger wist het de bestelling is niet compleet afgeleverd, hij zult wel het doorgeven en z.s.m terug komen.Hij verdwaald als sprookje, komt niet meer terug. Nog nooit zo slechte service gehad, slechte communicatie, geen excuses.Een klant kwijtgeraakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jess
2 januari 2021

Lekkere sushi en keurig op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Elles
2 januari 2021

We bestellen best vaak maar de hoeveelheid zalm en tonijn was echt karig in de pokebowl. De bestelling kwam ruim vijf kwartier uur later dan aangegeven per mail had ook best de bestelling ivm met drukte op willen halen maar de lijn was bezet dus ik kreeg niemand aan de lijn. Het was wel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja Wikkerink
2 januari 2021

Voor 18.00uur heb ik besteld. Daarna kreeg ik bericht dat het om 18.30 bezorgd zou worden. Om 19.20 nog niks. Toen heb ik gebeld en kreeg als antwoord :"de bezorger is onderweg". 19.30 was het er. Overigens heel lekker. Toen het op was kreeg ik nog een bericht:" Uw bestelling is onderweg".

John Dijkman
1 januari 2021

Prima Sushi !!!

Jorik
31 december 2021

Goede zaak met lekker eten. De bezorging was erg goed en exact (op de minuut nauwkeurig) op tijd geleverd. Aanrader!

Lisa
31 december 2021

De bestelling heb ik vanochtend voor 8 uur gedaan (bewust op tijd). Op de site stond dat bezorgingen na 17.30 mogelijk vertraging opliepen ivm drukte door oudjaar. Echter had ik als bezorgtijd 17.15 gekozen (ivm jonge kinderen). Om 17.30 maar eens gebeld. Werd mij verteld dat het er over 10 minuten zou zijn. Om 18 uur is het ze bexorgd. Slechte en onjuiste communicatie, vervelend!

Bas van Rongen
31 december 2021

Normaal krijgen we mooie en goede sushi, maar vandaag valt de sushi half uit elkaar omdat vellen niet goed dichtgemaakt zijn.

Diana ebbers
31 december 2021

Wederom heerlijk gegeten

Anoniem
31 december 2021
De lange
30 december 2021

Bestelling niet de juiste, pokebowl tonijn i.p.v. zalm. Opmaak en hoeveelheid was ook anders als normaal. Bestelling te laat. Werd wel over gebeld maar vervolgens nog later dan verwacht. Sushi had niet de kwaliteit die ik gewend ben te krijgen.. Jammer.

Martine
29 december 2021

Ik 15.00 uur besteld voor 16.30. bezorgd om 17.15. Toen ik in 17.00 uur belde stond het klaar en te wachten op een bezorger. Beetje raar. Lees dat dit de laatste dagen wel vaker gebeurt.

Linda Baltus
28 december 2021

De sushi is lekker maar je moet onmundig lang op wachten! Vandaag in totaal bijna 3 uur voordat we de juiste bestelling hadden (17:50 bestelling gedaan, en we zaten uiteindelijk om 20:40 te eten) Na 1,5 uur gebeld, het stond klaar en de wachtte op een bezorgen. Weer na 45 minuten gebeld, ja het was onderweg. Helaas klopte de bestelling niet. 25 keer gebeld en daarna er zelf maar heen gereden (ondertussen gesproken en het was ineens wel direct klaar) In totaal 77 keer proberen te bellen en ze in totaal dus 3 keer aan de telefoon gehad.

Lars van Onna
28 december 2021

Duurde veelste lang voordat we konden eten, eten was 5 kwartier te laat. Bezorger had z'n best gedaan om verloren tijd in te halen, want eenmaal toen we het eten zagen lag alles doorelkaar en was het half kapot en open de sushi! Chaos!

Wouter Dekkers
28 december 2021

Hoi team Mr Sushi. Wat een drama is het bij jullie met ophalen. Gister. Om 14:30 bestelling geplaatst voor ophalen 18:30. Uiteindelijk was het pas om 19:15 klaar. Helaas waren we niet de enigen en liepen de wachttijden op. Het team deed echt zijn best maar er is iets fundamenteel verkeerd bij jullie. Zeker als je alle andere reviews leest. Je kunt niet blijven zeggen dat het jullie overvalt. Dus eerder de bestellingen monitoren en eventueel stoppen. Gister dus het programma bij ons thuis lekker in de war gekregen door dit. Gelukkig was het eten erg lekker! Maar ja…. Groet Wouter

Nienke
28 december 2021

Sushi was prima, maar doordat het een uur te laat bezorgd is waren alle warme producten al koud. Erg jammer.

Jerry
27 december 2021

Het eten zou bezorgd worden om half zes. Toen we om half zeven nog niets hadden zijn we gaan bellen. Maar kwamen er niet doorheen. Toen maar naar de zaak gereden. Ze hadden problemen met de telefoon. Maar ons eten was bijna klaar... Wel vreemd want ons eten had al een uur eerder klaar moeten zijn. Als we niet naar de zaak waren gereden hadden we ons eten veel een veel te laat gekregen.

Stefanie
27 december 2021

Helemaal top .

Lisa
27 december 2021

Slechte communicatie

Stan Hillenaar
27 december 2021

Het was weer erg goed.

Michael
26 december 2021

Heel lekker. Ook leuk en netjes personeel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hes
26 december 2021

Weer heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark
25 december 2021

Erg lekker gegeten!!

Brouwer
25 december 2021

Altijd lekker

Selma
25 december 2021
Julia Wijkamp
24 december 2021
Femke
24 december 2021

Het was lekker, maar ben lekkerder gewend omdat nu de advocado heel hard was i.p.v lekker zacht

Jelle
24 december 2021
Benjamin
22 december 2021

Eten stond al klaar op gewenste tijd, super fijn! Personeel ook erg vriendelijk! Alleen de kwaliteit van het eten viel mij deze keer erg tegen. De nieuwe soft shell dragon roll was niet lekker, de paling op deze rol was erg taai, vergelijkbaar met inktvis. Daarnaast waren de edameme boontjes flink doorgekookt en waren hierdoor melig en slijmerig. De rest van de rollen waren prima te doen, alleen ben ik wel betere kwaliteit van jullie gewend. Grt Benjamin

Sanne Brouwers
22 december 2021
Nathalie
22 december 2021

Niks altijd goed

Jordi
20 december 2021

Heerlijk gegeten, alleen bijna 2 uur op moeten wachten (bezorging). Na het ontvangen van de e-mail dat de bezorger onderweg was, heeft het nog langer dan een half uur geduurd voor hij er was. Daarnaast jammer dat in één gerecht minder stuks zaten dan op de website aangegeven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Veraart
20 december 2021

De rijst was niet lekker vd pokebowl. Hard en droog, sushi was ook niet zo lekker We halen normaal in Doetinchem altijd perfect. Tegenvaller jammer 😏

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sabine
19 december 2021

Kwaliteit is prima alleen wederom een te late bezorging, 25 minuten later dan aangegeven. Bestelling was niet correct maar dat wordt netjes opgelost bij een volgende bestelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacqueline De Vries
18 december 2021

Het was echt minder lekker als anders en het kwam gewoon een uur later. Echt heel slecht!! Jammer

M. Hendriksen - Willemsen
18 december 2021

Prima sushi! Keurig op tijd.

M Hendriksen
18 december 2021

Alles was super, we hebben er weer van genoten

René
17 december 2021
Rachid
17 december 2021

Zat een haar in mijn box C

van alst
15 december 2021

ik heb gevraagd de yaketori stiks warm te bezorgen maar weer niet warm dat is al de zoveelste keer heb het bij de opmerkingen ook extra vermeld maar jammer weer niet warm

Sabine
14 december 2021

Voor het eerst hier sushi gehaald. En het is zeker niet de laatste keer! Echt super lekker en veel keuze in sushi zonder vis!

Marloes
14 december 2021

Zet je bij je bestelling niet bellen maar op het raam kloppen. Omdat de kleine net ligt te slapen....tringggg. Beetje jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JB
13 december 2021

Kwalitatief eten, stevig en praktisch verpakt (koud en warm gescheiden), vriendelijke bezorging en rond afgesproken tijd (alle 3 bezorgingen)

Everhard Beekman
13 december 2021

Het eten was heerlijk. Helaas was de levering niet compleet maar dat was ook snel goed geregeld.

Esmeralda
13 december 2021

Er werd aangegeven dat de sushi 18.35 bezorgd zou worden. Dit werd 19.50 uur. Helaas was de garnaal in de sushi heel sponzig. Eerdere bestellingen waren wel goed, dus dit was een teleurstelling.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dominique
13 december 2021

Het is een ontzettend gedoe als je cadeaubonnen hebt. Je kan maar een bon per bestelling gebruiken, omdat we twee bonnen hadden moesten we twee bestellingen plaatsen. Dan blijkt dat je niet en de code van de bon kan gebruiken en de code freeroll. De code van een cadeaubon is echter gewoon geld dus moet de freeroll er gewoon ook bij kunnen. Het is uiteindelijk prima opgelost maar misschien kan het beleid rondom cadeaubonnen nog bekeken worden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Imke Beijkirch
13 december 2021

Sushi was heel erg lekker! Helaas was de bezorging heel matig. Bestelling zou om 18:45 bezorgd worden. Om 19:15 een mail gekregen dat de bezorger onderweg was. Om 20:00 uur nog geen bezorger gezien. Telefonisch niet bereikbaar! Zeker een aantal keer gebeld, telefoon gaat over maar er wordt niet opgenomen. Uiteindelijk was de bestelling om 20:05 ongeveer bij ons. Bezorger gaf mij de bestelling en wilde zo weglopen zonder excuses aan te bieden! Ik vroeg waarom het zo lang heeft geduurd. Er moest een collega in quarantaine. Ik begrijp natuurlijk dat een bestelling langer kan duren. Maar ik had op z’n minst gebeld kunnen worden!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Patricia
12 december 2021

Jammer dat de bezorging niet goed is. Krijg om 18:18 je bestelling is onderweg. En dan komen ze pas om 19:05 aan. Paar keer gebeld word niet op gepakt. Das dan wel weer jammer. En dan met een dom excuses komen ja kan ik niks aan doen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Blklnd
12 december 2021

Vers,lekker,en snel

Fabian
11 december 2021

Normaal altijd stipt op tijd, echter deze keer hebben ze echt een minpunt gescoord. 18:30 sushi besteld, 18:31 mail gekregen dat de bezorger onderweg is. 19:00 nog niets gezien. Gebeld naar het filiaal. Ja ze waren druk. Even wat doorgevraagd. Bleek dus dat deze op de kassa al was doorgetikt. Dus bezorging zou ook niet meer komen. Ze had ook geen bezorger meer staan. 19:30 had ik mijn sushi.

Suzanne
11 december 2021

Besteld voor 19.15u werd 20min later bezorg, netjes werd ik er over gebeld en er zat wat drinken bij en wat extra eten. Prima opgelost dus. Sushi was heerlijk!!

Niek
11 december 2021

1 uur en 45 min moeten wachten op de bestelling. (Vrijdag avond). Kwaliteit van t eten was gelukkig prima.

Paul
8 december 2021

Prima service en vriendelijk (telefonisch) geholpen. En, heel belangrijk.. de Sushi is heerlijk.. zoals we gewend zijn van de locatie in Zevenaar.

Wendy van den Oever
5 december 2021

Helaas waren de warme gerechten koud bij aankomst. Men was onderweg om 18:30 uur en helaas pas om 19:10 uur voor de deur. Verbeter puntje dus. Sushi smaakte prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Epping
5 december 2021

Sushi werd op tijd geleverd door een vriendelijke bezorger. Kwaliteit van de sushi was matig

Petra
5 december 2021
W. Boumans
4 december 2021

Keurige bezorger zeer op tijd! Sushi was heerlijk!

Esther
4 december 2021

Heerlijk vers, de zalm en tonijn viel uiteen in onze mond. Zo lekker gegeten. Echt een traktatie.

Anneke
4 december 2021

Sushi was super lekker! Alleen vond mijn dochter de extra bij gekochte gember niet lekker. Het droog en had een andere kleur.

Mekkelholt
3 december 2021

Sushi was niet vers. Hadden het gevoel dat deze al eerder bereid was. Warme gerechten niet warm

Vincent van Toor
1 december 2021

Zoals altijd Prima.

N
30 november 2021
Imke Beijkirch
29 november 2021

Bezorging was aan de late kant maar er werd netjes uitgelegd waarom en excuses werd aangeboden. Verder super lekkere sushi!!!!

Jolanda
28 november 2021
Ger
28 november 2021

Was goed vers en heel lekker maar jammer dat ik ipv 3 kip loempia 6 mini gekregen heb

Ton Bloemberg
27 november 2021

Super lekker zijn de sushi’s

Jessica
27 november 2021

Prima boxen maar zouden afwisselender kunnen.

Laura
27 november 2021

In opmerkingen aangegeven geen avocado in de pokebowl zalm vanwege ernstig allergie. Helaas bij afhalen zat er toch avocado in de pokebowl. Gelukkig wel snel en fijn opgelost.

Patries
26 november 2021

Snelle levering. Lekker vers.

Diana ebbers
24 november 2021

Heerlijk eten, zullen hier zekers vaker bestellen

Peter Houthuijzen
22 november 2021

Lekker vers!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny
21 november 2021

Het was weer heerlijk, ik werd keurig gebeld door een aardige medewerkster dat de bezorger iets later was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stefanie
21 november 2021

Was weer super lekker . Helemaal top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Storm
21 november 2021

Op zich niks te klagen. Bezorging was op tijd. In het kader van 'besparing', zoals op de website staat, wel 3 flacons sojasauce en 3 setjes stokken ontvangen, waar ik volgens mij maar 1st heb aangegeven. Ach, het zijn niet mijn centen :).

Van schaik
20 november 2021

Het was super lekker en snel bezorgd.

Mark
20 november 2021

Lekker gegeten! We bestellen zeker nog eens!

Nybia heideveld
20 november 2021

De tijd tussen bestellen en thuisbezorgen was erg lang, ruim een uur. Dat kan toch sneller??

B
19 november 2021

Bezorging was te laat en de sushi was niet lekker

Bartjan
19 november 2021

Wederom niet de freeroll ontvangen. Ik zou ook nog van vorige keer ontvangen, stond zelfs op de bon. Slordig.

Evelien
19 november 2021

Her was weer lekker en de bezorging was top. Ik vind altijd wel dat het in veel verpakking zit. Na de maaltijd hebben we altijd veel plastic afval..

Lilly de Vries-Ramzan
15 november 2021

Tevreden en lekker!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vincent
15 november 2021

Eten is goed en lekker , echter vandaag een uur te laat bezorgd !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjolein
14 november 2021

Helaas waren de losse garnalen koud en werd het eten te laat bezorgd.

Middel
14 november 2021

Eten prima, bezorging prima. Maar als je een actie hebt en de klant maakt er gebruik van zul je het ook moeten leveren. Teleurgesteld dat het ontbrak.

Elles
13 november 2021

Heerlijke sushi, jammer dat de gratis sushi rol er niet bij zat.

Peter Houthuijzen
13 november 2021

Vandaag was van alle keren helaas echt zwaar onder de maat. Sushi smaakte oud en de warme producten waren koud en plakkerig. Voor ons voorlopig geen mr sushi meer

Stefanie
13 november 2021

Gewoon heerlijk weer zoals altijd.ga zo door .ook de bezorger super vriendelijk.👍👍👍👍

Esther Ketelaars
12 november 2021

Weer heerlijk gegeten, zoals altijd!!

Gaby
11 november 2021
Lucas
9 november 2021
Henk de Reus
7 november 2021

Het duurde na de bestelling al ruim een uur voordat het geleverd zou worden en vervolgens nog eens 20 minuten. Na een telefooontje mijnerzijds was de bestelling er overigens wel snel.

Avalon
7 november 2021

Helaas was de bestellen 35 minuten te laat, waardoor helaas sommige dingen koud waren. Verder was het weer heerlijk!

Ingeborg
6 november 2021

Heeerlijke verse sushi!

Yilmaz
6 november 2021

Bezorger heeft me pokebowl onderste boven gehouden :(

Carla
6 november 2021
Bert van Doren
5 november 2021

25 minuten later dan gevraagd

K.D.
5 november 2021

Bestel tegenwoordig alleen nog maar bij mr.Sushi Zevenaar. Altijd lekker.

R
2 november 2021
Nathalie
1 november 2021

Altijd lekker en snelle service

Marloes
31 oktober 2021

In tegenstelling tot de vorige keer toen we hetzelfde bestelde, vonden we het dit keer minder....stukje vetter, in het bakje zat een klein plasje vet....smaak vond ik minder. Geen stokjes bijgeleverd terwijl we dit wel hadden aangegeven

Niels
31 oktober 2021

Was helemaal top goede service.

Jules Boerboom
31 oktober 2021

Waarom kan ik niet zien of mijn spaarkaart vol is een wanneer ik die kan inzetten.

Reactie van Mr. Sushi

Hi! Zou je een berichtje kunnen sturen naar info@mrsushi.nl? Dan sturen wij de kortingscode naar je toe! Met vriendelijke groet, Mr. Sushi

C
30 oktober 2021
Jacqueline
30 oktober 2021

Voor de afgesproken tijd bezorgd,! Smakelijk en vers!

Brigitte
27 oktober 2021
T. Masbaitoeboen
27 oktober 2021

Altijd zeer tevreden.

Emma
25 oktober 2021

Erg lekkere sushi en redelijk snelle bezorging. Ook word je goed op de hoogte gehouden over de status van bestelling. we hebben genoten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lisa
24 oktober 2021

Bezorger kon het adres niet vinden waardoor het eten teveel was afgekoeld

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jacques Ebbers
24 oktober 2021

Het eten was heerlijk. We hebben het zelf op moeten halen. Als er geen bezorgers zijn. Maar geen probleem. Netjes op tijd klaar en warm. Volgende keer weer.

Anouk Rhebergen
23 oktober 2021
A
22 oktober 2021

Het was heerlijk en netjes op tijd bezorgd.

Charl
21 oktober 2021

35 minuten te laat bezorgd

Ontevreden
21 oktober 2021

Helaas moesten we maar liefst 2uur wachten op onze bestelling. Het geen wat we besteld hadden was prima helaas waren door de lange lever/wachttijd de mini loempia’s koud geworden! We zijn dan ook zeer ontevreden over de service.

Leonie
21 oktober 2021

WELKE BESTELLING??? 1724 UUR BESTELLING GEPLAATST, NU 2031 EN NOG STEEDS NIETS ONTVANGEN. WAT EEN WAARDELOOS VERHAAL. EN EEN BELLETJE VAN DE LEIDINGGEVENDE, DIE AANGEEFT DAT ZIJ OOK DAG VRIJ HEEFT!!!!! TE BIZAR VOOR WOORDEN. WAS ALTIJD TEVREDEN MAAR NU.........BENIEUWD OF WE VANDAAG NOG WAT KRIJGEN. EN DAT ALLES VOOR RUIM € 62,- !!!!!

Ineke Berntzen-Janssen
20 oktober 2021

Nooit gegeten, informatie vooraf opgevraagd wel gekregen maar het is niet ons ding/manier van eten.

Linda van Es
19 oktober 2021

Netjes op tijd, en was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bw
19 oktober 2021
Evi
19 oktober 2021

Bestel hier altijd sushi goed en altijd aardige bezorgers die komen altijd optijd! Ga zo door Mr sushi

Ilhan
17 oktober 2021

Steeds wisselvallige kwaliteit, ene keer lijkt het net of ik vis van een paar dagen oud eet, en soms dat het gewoon goed vers is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Angela Smit
17 oktober 2021

Goede en lekkere sushi en een uitgebreide keuzemogelijkheid! Veel beter dan bij andere sushi zaken uit de omgeving. De bezorging is altijd netjes en op tijd. Ik ben erg tevreden!

N
16 oktober 2021

Sushi top. Echter pas een uur later af te halen, bezorgen geen optie. Aangegeven dat wanneer het eerder klaar is er gebeld mocht worden. Bij aankomst stond het al klaar en reden de scooters rond.

Maria
16 oktober 2021

Heerlijk

Maria
13 oktober 2021

Altijd heerlijke sushi en goede service !

Jeoffrey Alberts
11 oktober 2021

Heerlijke sushi. Onze vingers er bijna bij opgegeten. De bezorger was uiterst vriendelijk

Van der goeten
10 oktober 2021

Normaal zeer tevreden, vandaag helaas wat minder. de Californiërol was niet strak gerold en niet goed gesneden en plakte vast in het bakje waardoor het niet echt lekker eten was, sowieso niet als 1 stuk te eten. Verder normaal erg snel bezorgd, binnen 30 minuten, nu meer dan een uur moeten wachten en een 30 minuten na bezorging de mail dat ze onderweg waren. De smaak was zoals gewoonlijk wel erg lekker, 100% vers en we blijven zeker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Zweers
9 oktober 2021

De warme sushi was koud. Prijs en kwaliteit verhouding was niet top, gezien ik beter gewend ben van jullie.

S Peters
8 oktober 2021

Temperatuur van de sushi bij aankomst kan nog beter, rest top 👍🏻

Marloes
5 oktober 2021
Leo
3 oktober 2021

Iets later dan aangegeven bezorgd maar daar werd over gebeld. Sushi's waren heerlijk en maakte alles goed

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
3 oktober 2021

Vriendelijke bezorger en zoals altijd heerlijk!

Geert
3 oktober 2021

Veel te laat en helaas ook nog wat vergeten.

Suzanne
2 oktober 2021

Heerlijke sushi en precies op tijd geleverd. Helemaal top!!

Didam
1 oktober 2021
Ilse
30 september 2021

De warme gerechtjes waren helaas niet meer warm toen het eten bezorgd was. Eten was verder prima van smaak.

Wim Willemsen
29 september 2021

Het berekenen van € 0,25 bij betaling via iDeal is een beetje belachelijk, terwijl je alleen maar kan betalen via iDeal

Karolien
28 september 2021
Suzanne
26 september 2021

Waardeloze bezorging. Bestelling om 19:08 uur geplaatst én ruim 2 uur later pas bezorgd! Telefonisch contact gehad, waarbij tot 2 keer toe werd aangegeven dat de bezorger onderweg was. Het warme eten was bij bezorging koud.

Riny
25 september 2021

Duurde wel lang! Was erg lekker!

Aleven
25 september 2021

Eten prima op decwsrme gerecna die waren weer koud En bezorging weer uur te laat.ze hebben wel netjes gebeld

R.
25 september 2021

Bezorging duurde 2 uur hetgene wat warm moest zijn was koud.

Petra
25 september 2021

Bijna 2 uur opgewacht, laat dan weten dat het druk is, geef een seintje. Gefrituurde garnalen lauw, rijst met zalm onderste boven in het bakje. Smaken zijn wel goed

chiel
24 september 2021

lekkerste sushi sinds tijden. zo vers, zo goed. en eens een keer een ander soort box genomen dan het bekende....top keuze geweest

WENSINK
24 september 2021

Wij hebben heerlijke ,verse sushi gegeten en zijn altijd er tevreden over de bezorging, de sushi!!

Evelien
24 september 2021

Het was weer lekker, de warme gerechten waren ook echt warm (dus vlot bezorgd,) vriendelijke bezorger.

Bolder
20 september 2021

Het was lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annemarie hendriks
20 september 2021

Goede service, goede kwaliteit. Heerlijk gegeten!😄

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.
20 september 2021
Alex Jager
19 september 2021

Mijn bestelling is maar liefst 40 minuten later bezorgd. Ik ben netjes gebeld dat het iets langer ging duren. 40 minuten vind ik niet iets later. Bovendien had ik ook een warm gerecht besteld. Deze was koud en niet meer lekker om te eten. Was dit gerecht wel op tijd gemaakt en dus 40 minuten oud? Terwijl ik alles ruim op tijd had besteld. Tot op heden nooit negatieve ervaringen gehad. Echt jammer dit.

Irma Wolbrink
19 september 2021

Te stom, te snel geklikt en niet door dat het gefrituurde sushi’s waren. Mijn eigen fout dus…

FB
18 september 2021

Wederom heerlijke sushi en keurig op tijd. Top!

Charella
18 september 2021

Het was weer heerlijk en tot nu toe elke keer keurig op tijd!

Mh
18 september 2021

Altijd prima sushi, niet te duur en op tijd bezorgd

Anke Gouwerok
17 september 2021

Top!!

sylvia
16 september 2021

Heerlijk en snel bezorgd.

Corine
14 september 2021

Erg lekker, makkelijk bestellen en super vers

Sa
14 september 2021
Frans
13 september 2021
Sharon van Witteveen
11 september 2021

Het eten was weer super goed. Er was in eerste instantie een verkeerde roll geleverd maar na een telefoontje kreeg ik netjes de andere roll nog nageleverd. Heel fijn!

Sylvia
11 september 2021

Heel lekker weer! En snelle levering.

Maurice
7 september 2021

Snel le bezorgservice en heerlijke verse sushi. Aanrader

Elly
5 september 2021
Gelène
4 september 2021

Heerlijke verse sushi!! Netjes op tijd bezorgd.. super tevreden

Teun
2 september 2021

Heerlijke sushi en aardige bezorger die precies op tijd was!

Carla
1 september 2021
Patricia
30 augustus 2021

Het was weer zoals gewoonlijk erg lekker. Wat dit keer wel een echt minpunt was dat onze pokenowls op z’n kant in het tasje zaten. De hele bowl was door elkaar gegaan, het zag er niet heel smakelijk uit.

Tessie
30 augustus 2021

Precies op tijd geleverd en het was weer super lekker

Evy
30 augustus 2021

Deze keer was ik teleurgesteld in de bestelling.. Het leek erop of er al van gegeten was... bij de crispy salomon lagen 4 stuks en een klein restje... En er zat geen saus in de pokebowl. En zonder de saus is het gewoon niet lekker.. dit ben ik ook niet gewend van jullie. Ik ben altijd zeer tevreden geweest over jullie

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sara
28 augustus 2021

Was heerlijke sushi's alleen erg jammer dat het 20 min later dan gepland, is bezorgd.

Ten Cate
27 augustus 2021
Nico
26 augustus 2021

Altijd lekker bij Mr Sushi! De overburen

Anita
24 augustus 2021

T eten was niet zoals ik normaal van jullie gewend ben, de zeewier taai, de rijst erg zacht en los en een soort dressing wat er normaal niet opzet en dat verprutst mijn gerechtje. Beetje jammer vandaag

Nico
23 augustus 2021

altijd super lekker 😁

Lhasa
23 augustus 2021
Ruud Dominicus
23 augustus 2021

Eten is prima, het sparen van punten voor een gratis box is mij 1 groot raadsel . Heb inmiddels een aantal keren onder hetzelfde mailadres besteld en de punten die ik dan krijg worden niet opgeteld bij vorige bestellingen 🤨

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natascha
23 augustus 2021

Alles zag er netjes en verzorgd uit. Genoeg sojasaus, gember en wasabi erbij. Ook de stokjes ontbraken niet. De Californiarolls werden apart verpakt zoals we gevraagd hadden. Helemaal top. De bezorging kwam ook op de juiste tijd aan. En de sushi.... het was heeeeeeerlijk, lekker vers. Ik ga zeker nogmaals bestellen hier.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bram
23 augustus 2021

De pokebowls waren zoals altijd heerlijk. Ditmaal zat er in die van mijn vriendin een grote haar. Dit zorgde er helaas voor dat de eetlust verdween....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

FB
22 augustus 2021

Wederom stipt op tijd geleverd, heerlijke sushi!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ano
21 augustus 2021

Bijna 1,5 uur gewacht op niet zo veel sushi. Telefonisch contact opgenomen waarna ze binnen 10 minuten voor de deur stonden. Sushi was koud, pokebowl was ook koud en sojabonen waren ook niet zoals ze zijn moeten. Jammer.

Visser
20 augustus 2021

Snelle bezorging Shusi smaakte goed

De Bruijn
20 augustus 2021
Esther
18 augustus 2021

Altijd de lekkerste sushi!!

H. van Vliet
18 augustus 2021

Het was weer heerlijk! Snel en netjes bezorgd!

Yvonne
17 augustus 2021

We hebben genoten van de sushi.

I. Peters
16 augustus 2021

Voor de 2e keer besteld bij Mr. Sushi. Zeer tevreden, lekkere Sushi!

Maike
15 augustus 2021

Top service , en sushi is heerlijk!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Berlinde
15 augustus 2021

Heerlijke sushi, diverse mogelijkheden, vriendelijke dames aan de telefoon en goede service.

Miriam damen
13 augustus 2021

Met etenstijd besteld ,nog nooit zo snel eten bezorgd gekregen, was nog geen 10 min !dus sneller,jullie waren altijd al snel maar nu ...👍

Ilja Hoen
11 augustus 2021

Wij zijn veel beter van jullie gewend, jammer!

F B
10 augustus 2021

Precies op tijd geleverd, erg goede kwaliteit, heerlijke sushi!

Patricia
10 augustus 2021

Poke bowl was heerlijk en groot genoeg voor een volwaardige maaltijd. De losse sushi was goed van kwaliteit.

nikita monteban
9 augustus 2021

De tempura ebi handroll is niet geleverd

Janneke
8 augustus 2021

Rijst was veelste plakkerig, alles smaakte een beetje hetzelfde . loempia's koud .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tanita
8 augustus 2021

Zeer goed!

Angelo
8 augustus 2021

Bezorging was netjes op de afgesproken tijd. Was iets minder vers dan ik gewend ben vandaar 1 ster minder. Maar kwaliteit was wel goed.

Jacqueline
8 augustus 2021

Ondanks dat de bestelling 10 minuten voor de afgesproken tijd klaar stond was deze gelukkig nog warm bij thuiskomst. Voor 4 personen besteld, twee flesjes soyasaus. Heerlijke sushi!

Marlou
7 augustus 2021
Van gestel
7 augustus 2021

De sushi was heerlijk. Maar het leek alsof onze bestelling gevallen was voor de bezorging.

De koning
6 augustus 2021

Heerlijke sushi. Snelle bezorging en de lekkerste poke bowls

Ton
6 augustus 2021

Goede bestelmogelijkheden. goede levering.

Tinka Masselink
5 augustus 2021

Super snel en lekker 😋

Patricia en Megan
4 augustus 2021

Supersnelle bezorging en uitstekende kwaliteit. We hebben heerlijk gegeten!

Peter
4 augustus 2021

Prima

Nathalie
2 augustus 2021

Beetje jammer had zelf een fout gemaakt dacht dat ik fernandes grien had besteld maar keek in me bestel lijst klop had ik niet besteld maar had ook een redbull besteld die had ik niet gekregen had ik gebeld meisje wist HAAST 100 procent dat die erin was gedaan bestelling gedaan van boven de 40 euro denk je dan dat ik ga liegen dat ik geen redbull heb ontvangen bestel vaak genoeg bij jullie voor genoeg geld vond dit een beetje jammer dat ik als leugenaar neer werd gezet verder altijd tevreden geweest nooit geen klachten en als antwoord kreeg kan er verder niks aan doen

Irma Scheerder
2 augustus 2021

Heerlijke Sushi, ruim voldoende en lekker op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marijn
1 augustus 2021

De sushi was echt heerlijk. Super smaakvol en de zalm en tonijn waren boterzacht. De family box is echt een aanrader! Dit gaan we nog wel vaker doen als we onszelf willen verwennen. Dank voor de snelle bezorging!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Benthe
1 augustus 2021

Enorm lekker en erg optijd! Bestel hier binnenkort zeker opnieuw!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roel
31 juli 2021
Sabiene
30 juli 2021

Heel fijn dat er vega opties zijn. En de bezorging was super snel 👍 Bedankt. Het was heerlijk.

Corine S
29 juli 2021

Super service. Makkelijk online bestellen. Echt vers en lekker!

Sam
28 juli 2021

Super goede sushi. Bestel bij heel veel verschillende tenten maar deze blijft toch echt het lekkerst!

Mathijs
25 juli 2021

Sushi voortreffelijk! Communicatie omtrent bezorgtijd verdient verbetering. Half zes besteld met keuze ‘zsm bezorging’. Je kunt echter nergens terugvinden wat zsm inhoudt. Gelukkig werd er binnen het uur bezorgd! Kreeg echter om half negen een mailtje met de melding dat het eten onderweg was ;)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jip
24 juli 2021

Poke bowl kip erg kaal naar mijn mening veel kip maar weinig aankleding.

Gaby
24 juli 2021

Sushi was heerlijk

Brood
23 juli 2021

Voor eerst minder tevreden. Het was lauw toen het aankwam en met dit weer is dat met vis niet zo fijn. En ze vielen meer uit elkaar, rijst bleef plakken waardoor je de stukjes niet goed kon pakken. Wel weer super service dat de krab rol vervangen is . Daar heel erg blij mee.

Laura
22 juli 2021

Super service en heerlijke sushi! Ons favoriet.

Gert Jan Heijting.
21 juli 2021
Patrick Willink
20 juli 2021

Prima eten. Lekker vers. Meer variatie zou prettig zijn.

Ivo Mondeel
19 juli 2021

Heerlijk, smakelijk, meer dan voldoende, netjes verpakt, maar 40 min. te vroeg (!) bezorgd. Blij dat ik thuis was.

Esther
19 juli 2021

Was lekker, maar ik vind veelhapjes hetzelfde smaken. Dan mis ik toch op de site wat het precies is. Mis de uitjes, sesamzaadjes, sushimayonaise. De bezorger was zeker top heel vriendelijk met een mooie glimlach.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.L.Sloot
19 juli 2021

Prima , uitstekend wij zijn zeer tevreden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

yvonne
18 juli 2021

de service van de meneer die zich baas noemt is beneden pijl vooral tegen vaste klantenen zoals ik

Pally
17 juli 2021

Het was weer heerlijk!

Rac
17 juli 2021

De bonen waren overkookt en niet goed afgekoeld hierdoor waren meelachtig van smaak.

Aleven
17 juli 2021

Het was weer heerlijk zoals altijd

Esther
16 juli 2021

Zo vers, heerlijk! 😋

M.
15 juli 2021

Belde netjes op of ze iets eerder mochten bezorgen. Top!

Vd Zee
14 juli 2021

Buitengewoon goed gegeten met gehele familie. Top product! 🥳 Diverse samengestelde Boxen besteld. Erg lekker gegeten. Als we weer in Zevenaar komen wordt dit vaste traditie. Ga zo door 👍

Anouk
13 juli 2021

Heerlijke sushi. Nooit iets op een te merken. Wel vergeten ze heel vaak de sausjes die ik er los bij bestel. Zoals de wasabi mayanaise etc. En dit keer geen stokjes erbij ook jammer